کد خبر: 413126
|
۱۳۹۹/۰۳/۳۰ ۱۱:۰۹:۲۷
| |

واکنش رونالدو به محرومیت چلسی

ستاره سابق تیم ملی فوتبال برزیل عقیده دارد منچسترسیتی باید به محرومیت دو ساله از حضور در لیگ قهرمانان اروپا احترام بگذارد.

واکنش رونالدو به محرومیت چلسی
کد خبر: 413126
|
۱۳۹۹/۰۳/۳۰ ۱۱:۰۹:۲۷

اعتمادآنلاین| به نقل از دیلی میل، کمیته انضباطی یوفا در نهایت رای ماجرای پر پیچ و خم پرونده نقض قوانین مالی باشگاه منچسترسیتی را اعلام کرد و بر این اساس این باشگاه در دو فصل آینده حق حضور در لیگ قهرمانان اروپا را ندارد و همچنین 30 میلیون یورو نیز باید جریمه مالی بپردازد.

رونالدو ، اسطوره برزیلی ، هشدار داده است که منچسترسیتی باید به این رای احترام بگذارد. او در این رابطه گفت: قانون، قانون است و سیتی باید به آن احترام بگذارد. نمی دانم آینده مربیگری گواردیولا و آینده بازیکنان سیتی چه می شود ولی تیمی که قوانین مالی را زیر پا می گذارد باید عواقب آن را نیز بپذیرد.

وی گفت: در حال حاضر سیتی با رئال مادرید دیدار دارد که از نظر من دیداری حساس و مهم است. این مسابقه خیلی سخت خواهد بود. هنوز هیچ چیز مشخص نشده است. این یک بازی خارق العاده خواهد بود.

پس از گل های گابریل ژسوس و کوین دی بروین در سانتیاگو برنابئو، منچسترسیتی توانست با نتیجه دو بر یک حریف خود را شکست دهد و حالا در دیدار برگشت باید در خانه و بدون حضور تماشاگران برابر رئال مادرید قرار گیرد.

اگر شاگردان گواردیولا به مرحله یک چهارم نهایی صعود کنند، باید به صورت تک حذفی در پرتغال برابر حریفان خود قرار گیرند.

رونالدو که 17 سال پیش با رئال مادرید در لالیگا در اسپانیا قهرمان شد گفت: "فکر نمی کنم نبود هواداران به این قالب جدید لیگ قهرمانان آسیب برساند و همه وقت کافی برای تمرین و آماده شدن برای بازیهای حساس یک چهارم نهایی را دارند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها