حسین عبدی:

همه بازیکنان نوجوان پتانسیل کافی برای تحقق رویای خود را دارند

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران پس از انجام قرعه‌کشی فوتبال قهرمانی نوجوانان آسیا 2020 گفت:‌در گروه سختی قرار گرفتیم اما شانس صعود به مرحله گروهی امکانپذیر است.

همه بازیکنان نوجوان پتانسیل کافی برای تحقق رویای خود را دارند
کد خبر: 413166
|
۱۳۹۹/۰۳/۳۰ ۱۳:۱۱:۳۴

اعتمادآنلاین| حسین عبدی افزود: ‌با تیم‌های کره‌شمالی، قطر و بحرین در گروه نخست این رقابت‌ها هستیم و با شناختی که از این سه تیم داریم معتقدم که شانس برای صعود به مرحله بعدی را داریم.

وی‌ با بیان اینکه عوامل موثری در موفقیت تیم در این رقابت‌ها اثر بخش هستند، ادامه داد: شیوع ویروس کرونا آسیب زیادی به برنامه‌های آماده‌سازی‌ تیم نوجوانان وارد کرد اما همه تلاش کادر فنی این است که در فرصت باقی‌مانده تیم را به بالاترین سطح آماده جسمانی و فنی برساند.

عبدی تصریح کرد:‌ همه چیز بستگی به عملکرد بازیکنان و کادر فنی دارد، برنامه ریزی مناسب کادر فنی و حمایت همه جانبه فدراسیون از برنامه‌های کادر فنی و برگزاری اردوها و بازی‌ دوستانه نقش مهمی در صعود ما به مرحله گروهی دارد و مطمئن هستم که همه بازیکنان نوجوان پتانسیل کافی برای تحقق رویای خود را دارند.

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان افزود: کره شمالی قوی‌ترین حریف ما در این گروه است، روبروی این تیم در تورنمنت چین بازی کرده این و شناخت خوبی از بازیکنان این تیم داریم. بازیکنان کره شمالی از نظر سنی و جسمی در شرایط قابل خوبی قرار دارند.

وی گفت: ‌فوتبال بزرگسالان قطر در جام ملت‌های آسیا عنوان قهرمانی را کسب کرد که حکایت از سرمایه‌گذاری زیاد این کشور طی سال‌های اخیر در فوتبال است.

عبدی ادامه داد:‌ شناحت زیادی از تیم بحرین نداریم اما این تیم نیز در جریان مسابقات از میزبانی خود بهره خواهد برد. بنابراین تیم ها با شرایط خوب و ایده‌الی در این رقابت‌ها حاضر می شوند و هیچ تیمی را دست کم نخواهیم گرفت.

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان درخصوص نشست آتی خود با دبیرکل فدراسیون گفت: درخصوص موضوعاتی چون شرایط شروع تمرینات، نیازهای کادرفنی و بازیکنان، بازی‌های دوستانه و موارد دیگری گفت وگو کردیم و فدراسیون قول حمایت همه جانبه از تیم نوجوانان برای حضور موفق در مسابقات قهرمانی آسیا داد و همچنین قرار شد در هفته آینده برای اخذ مجوز آغاز تمرینات و برخی موارد دیگر نشست مجددی برگزار شود.

قرعه کشی مسابقات فوتبال قهرمانی نوجوانان آسیا روز گذشته(پنجشنبه) در محل کنفدراسیون آسیا در مالزی انجام شد.

در این رقابت ها 16 کشور شامل بحرین، کره شمالی، ایران، قطر، تاجیکستان، عمان، یمن، امارات، کره جنوبی، استرالیا، هند، ازبکستان، ژاپن، اندونزی، عربستان سعودی و چین حضور دارند و ایران با تیم های بحرین، قطر و کره شمالی در گروه نخست این مرحله از رقابت‌ها هم گروه است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها