کد خبر: 413282
|
۱۳۹۹/۰۳/۳۱ ۰۷:۵۷:۵۸
| |

قهرمانی که در پارک تمرین می‌کند

قهرمان دوومیدانی زنان ایران گفت: در پارک و جاهای مختلف تمرین می‌کنم که خیلی سخت است چون ورزشگاه آفتاب انقلاب تنها پیستی است که در حال حاضر داریم و با من خیلی فاصله دارد.

قهرمانی که در پارک تمرین می‌کند
کد خبر: 413282
|
۱۳۹۹/۰۳/۳۱ ۰۷:۵۷:۵۸

اعتمادآنلاین| فرزانه فصیحی که با رکوردشکنی در دوی 60 متر عنوان اولین بانوی دونده ایرانی را گرفت که سهمیه مسابقات جهانی داخل سالن را کسب کرده، این روزها در حال تمرین برای رکودشکنی در دوی 100 و 200 متر است. او تمرینات خود را با وجود شیوع بیماری کرونا و تعطیلی باشگاه‌های ورزشی، قطع نکرد و برنامه خود را به صورت اختصاصی در محیط‌های خلوت ادامه داد. فصیحی اکنون که پیست‌های دوومیدانی باز شده، در پارک تمرین می‌کند چون می‌گوید فاصله زیادی با ورزشگاه آفتاب انقلاب دارد.

فصیحی در مورد پیگیری روند تمرینات خود گفت: در پارک و جاهای مختلف تمرین می‌کنم که خیلی سخت است چون ورزشگاه آفتاب انقلاب تنها پیستی است که در حال حاضر داریم و با من خیلی فاصله دارد؛ برای تمرین در این ورزشگاه دو ساعت رفت و دو ساعت برگشت طول می‌کشد و سه ساعت هم تمرین داریم که خیلی خسته می‌شوم. در نزدیکی‌هایم هم پیستی نیست که آنجا تمرین کنم به همین دلیل در پارک و محل‌های غیراستاندارد تمرین می‌کنم.

او به تلاش برای رکودشکنی در دوی 100 و 200 متر اشاره کرد و گفت: هدفم رکوردهای 100 و 200 متر است و برای رسیدن به آن تمریناتم را قطع نکردم. با اینکه تمرینات تداخل پیدا کرد، زمین تمرینم عوض شد و نتوانستم آنگونه که باید کارکنم اما قطعا یکی از اهدافم به دست آوردن رکورد 100 و 200 متر ایران است که به زودی محقق می‌شود.

این دونده در مورد به تعویق افتادن المپیک 2020 بیان کرد: این تعویق برای من خیلی خوب بود چون یک سال دیگر وقت دارم تا به هدف‌هایم برای المپیک برسم.

فصیحی در پایان گفت: امیدوارم این شرایط هر چه زودتر به خوبی و خوشی تمام شود چون ورزشکاران اکنون بلاتکلیف هستند. امیدوارم به زودی مسابقات شروع شود، به شرایط قبل برگردیم و من هم به اوج آمادگی برسم تا رکوردهای خوبی در 100 و 200 متر ثبت کنم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها