کد خبر: 413315
|
۱۳۹۹/۰۳/۳۱ ۰۹:۰۸:۴۲
| |

دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک استعفا داد

هادی رضایی که فروردین سال گذشته با موافقت اعضای هیات رییسه و اجرایی کمیته ملی پارالمپیک به مدت 4 سال دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک شد بنا به دلایلی از سمت خود استعفا داد.

دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک استعفا داد
کد خبر: 413315
|
۱۳۹۹/۰۳/۳۱ ۰۹:۰۸:۴۲

اعتمادآنلاین| رضایی نزدیک به 40 سال است که در بدنه ورزش جانبازان و معلولان در سمت‌های مختلف فعالیت دارد و به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال نشسته سابقه حضور در هشت دوره پارالمپیک (6 دوره قهرمان و دو دوره نایب قهرمان) را در کارنامه ورزشی خود به ثبت رسانده است.

همچنین دبیر کلی فدراسیون والیبال معلولین آسیا و اقیانوسیه، مدرس جهانی، خبره ورزشی وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، عضویت در هیأت رئیسه فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین به مدت هشت سال سرپرستی کاروان ایران در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا 2018، ریاست هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین خراسان رضوی و عضو هیأت اجرایی کمیته ملی پارالمپیک بخشی از سوابق اجرایی و مدیریتی وی به شمار می‌رود.

این طور به نظر می‌رسد که دلیل اصلی این استفعا اختلاف نظر بین او و محمود خسروی وفا رییس کمیته ملی پارالمپیک است.

هر چند اعضای هیات رییسه و اجرایی کمیته ملی پارالمپیک مخالف این استعفا هستند، اما به نظر می‌رسد که هادی رضایی دیگر تمایلی برای ادامه فعالیت با کمیته ملی پارالمپیک حتی به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال نشسته را نیز ندارد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها