کد خبر: 413373
|
۱۳۹۹/۰۳/۳۱ ۱۰:۴۸:۲۰
| |

حمایت مربی منچستریونایتد از داوید دخه‌آ

سولسشایر درباره عملکرد دخه‌آ، دروازه بان تیمش برابر تاتنهام گفت: من هم از اینکه دیدم حریف با اولین موقعیتش به گل رسید ناراحتم اما آن پسر (برگوین) واقعاً ضربه‌اش را خوب زد.

حمایت مربی منچستریونایتد از داوید دخه‌آ
کد خبر: 413373
|
۱۳۹۹/۰۳/۳۱ ۱۰:۴۸:۲۰

اعتمادآنلاین| بازی شب گذشته (جمعه) تیم‌های فوتبال منچستریونایتد و تاتنهام در ورزشگاه وایت‌هارت‌لیت برای داوید دخه‌آ دروازه‌بان شیاطین سرخ به یک خاطره نه چندان خوشایند تبدیل شد. او به خاطر گلی که دریافت کرد به شدت از سوی روی کین، هافبک و کاپیتان سابق منچستریونایتد که اکنون به عنوان مفسر تلویزیونی فعالیت می‌کند مورد انتقاد واقع شد. این در حالی بود که او با چند واکنش خوبش مانع گلزنی بازیکنان تاتنهام شد. با این حال کین بین‌ دو نیمه بازی از دخه‌آ به خاطر گلی که دریافت کرد، ایراد گرفت تا جایی که گفت اگر در زمین بازی بود، چند مشت حواله دروازه‌‌بان تیمش می‌کرد و آخر بازی هم او را به اتوبوس تیم راه نمی‌داد و مجبورش می‌کرد با تاکسی به هتل تیم برگردد.

در این بین هم‌تیمی سابق روی کین، اولگنار سولسشایر که اکنون هدایت شیاطین سرخ را برعهده دارد، از دروازه‌بان تیمش دفاع کرد و پاسخ هافبک ایرلندی پیشین من‌یونایتد را داد.

سولسشایر درباره دخه‌آ که در دقیقه 27 بازی دروازه‌‌اش توسط استیون برگوین باز شد، گفت: خب من هم از اینکه دیدم حریف با اولین موقعیتش به گل رسید ناراحتم اما آن پسر (برگوین) واقعاً ضربه‌اش را خوب زد. روی کین زمان خودش هافبک فوق‌العاده‌ای بود. او دوست خوب من بود اما من مطمئن نیستم که اگر خودش هم هنوز بازی می‌کرد می‌توانست مانع گلزنی بازیکن حریف شود. داوید هم از عملکردش در صحنه گل ناراحت است اما توپ داشت روی هوا حرکت می‌کرد. به هرحال ما به آن گل واکنش خوبی نشان دادیم و داوید هم 5 دقیقه پس از آن گل یک مهار عالی داشت. ما نزدیک به 10 دقیقه بد بازی کردیم و حریف به زدن گل دوم نزدیک شد.

منچستریونایتد با گلی که برونو فرناندس در دقیقه 81 از روی نقطه پنالتی زد کار را به تساوی کشاند و به این ترتیب توانست فاصله‌اش را با چلسی رده چهارمی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا به 2 امتیاز کاهش دهد. علاوه بر این شیاطین سرخ روند شکست ناپذیری‌شان در تمامی رقابت‌ها را تداوم بخشیدند و آن را به 12 بازی افزایش دادند. با این وجود سولسشایر معتقد بود که تیمش می‌توانست نتیجه بهتری کسب کند.

سرمربی نروژی شیاطین سرخ افزود: بازی خوبی انجام دادیم اما ناراحتم که فقط یک امتیاز گرفتیم. فکر می‌کنم حق‌مان بود بازی را ببریم. به نظرم عملکردمان استحقاق 3 امتیاز را داشت. شروع‌مان ضعیف بود اما به تدریج تملک توپ‌مان را افزایش دادیم، البته قبول داریم که در صحنه گل تاتنهام آهسته بودیم و گل ناشیانه‌ای خوردیم. من فقط از این بخش عملکرد تیمم ناراضی‌ام. بعد از آن گل هم 5 دقیقه بد بازی کردیم اما فکر می‌‌کنم پس از آن روی غلطک افتادیم و مشخص بود که دیر یا زود به گل می‌رسیم. هوگو یوریس با واکنش‌های فوق‌العاده‌اش نگذاشت که ما گل‌های بیشتری بزنیم.

سولسشایر در پایان درباره عملکرد پل پوگبا هافبک فرانسوی تیمش که در ترکیب اصلی قرار نداشت هم عنوان کرد: پل هر کاری که یک هافبک می‌بایست انجام دهد را انجام داد. تکل زد، پاس سالم داد و توانایی‌های فردی‌‌اش را به نمایش گذاشت. این فصل برای او به خاطر مصدومیت‌هایی که داشته فصل ناخوشایندی بود. او اما امروز نشان داد که چقدر می‌تواند در روند بازی ما تأثیرگذار باشد و من منتظرم که او را در وضعیت جسمانی بهتر و در اوج آمادگی ببینم.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها