کد خبر: 413398
|
۱۳۹۹/۰۳/۳۱ ۱۱:۳۲:۱۶
| |

سیدابوالفضل موسوی‌بیوکی، نماینده سابق مجلس:

مجلس به نفع مردم کار کند

یک نماینده سابق مجلس گفت: معمولا اینطور است که نمایندگان مردم بعد از گذشت از این همه فیلترها و کانال‌هایی که برای کاندیدهای انتخاباتی وجود دارد پس از انتخابات نباید به مشکل ردصلاحیت و اعتبارنامه‌ها بخورند؛ مگر آنکه گزارش جدیدی در این مدت کشف و ارائه شود. مثل نماینده‌ای که درباره مدرک تحصیلی‌اش دروغ گفته باشد.

مجلس به نفع مردم کار کند
کد خبر: 413398
|
۱۳۹۹/۰۳/۳۱ ۱۱:۳۲:۱۶

اعتمادآنلاین| یک نماینده پیشین مجلس با تاکید بر اینکه نمایندگان مجلس یازدهم اگر اختلاف سلیقه جناحی هم دارند باید آن را کنار بگذارند، بر این نکته که مجلس با هماهنگی همه قوا از طریق همگرایی به نفع مردم کار کند، تاکید کرد.

سیدابوالفضل موسوی‌بیوکی اظهار کرد: معمولا این‌طور است که نمایندگان مردم بعد از گذشت از این همه فیلترها و کانال‌هایی که برای کاندیدهای انتخاباتی وجود دارد پس از انتخابات نباید به مشکل ردصلاحیت و اعتبارنامه‌ها بخورند؛ مگر آنکه گزارش جدیدی در این مدت کشف و ارائه شود. مثل نماینده‌ای که درباره مدرک تحصیلی‌اش دروغ گفته باشد.

وی ادامه داد: معمولا نمایندگان مردم که همواره با رای مردم تایید می‌شوند به دنبال تحقق وعده‌های خود هستند. مجلس یازدهم هم با شعار شفافیت آرا و توجه به مطالبات مردم سر کار آمدند، اما اولین عمکرد مجلس به بحث اعتبارنامه آقای تاجگردون گره خورد. من نمی‌خواهم وارد بحث شوم و بگویم صلاحیت ایشان ابتدا در شورای نگهبان تایید شده است؛ اما می‌خواهم بگویم در قدم اول مجلس یازدهم در این موضوع گیر افتاد و برایش آزمایش سختی رقم خورد.

این نماینده سابق مجلس گفت: این مجلس قبل از انتخابات خود را به عنوان مجلس انقلابی جوان مطرح کرد. چهره‌هایی که وارد لیست‌هایشان هم شدند، جوان و مدعی انقلابی گری هستند که از فیلتر شورای نگهبان هم عبور کردند. نکته مهمی که باید در این میان به آن توجه کرد این است که انتخابات 98 با توجه به گروه خوردن به ماجرای شیوع کرونا تحلیل نشد و سر بسته باقی ماند.

وی افزود: تحلیل انتخابات 98 در عرصه سیاسی ما مخفی ماند و شاید روزی زمان بررسی آن برسد؛ اما حالا که خودشان ادعا دارند یک دست انقلابی و همراه جریان انقلاب هستند و با دیگر قوا هماهنگ هستند باید نوید کار همسو و فعال و پرشور و پرانگیزه را به مردم بدهند. اگر اختلاف سلیقه جناحی هم دارند کنار بگذارند و با هماهنگی همه قوا از طریق همگرایی به نفع مردم کار کنند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها