کنگره دوسالانه «جامعه اسلامی مهندسین» 5 تیرماه برگزار می‌شود

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین گفت: باتوجه به شیوع ویروس کرونا در کشور برخی از اعضای این تشکل بحث به تعویق انداختن مجمع سال جاری را مطرح کردند، بااین‌حال با تاکید دبیرکل محترم و تصویب شورای مرکزی مقرر شد این مجمع امسال حتماً برگزار شود، اما روش برگزاری مجمع به صورت مجازی باشد.

کنگره دوسالانه «جامعه اسلامی مهندسین» 5 تیرماه برگزار می‌شود
کد خبر: 413410
|
۱۳۹۹/۰۳/۳۱ ۱۱:۵۰:۱۲

اعتمادآنلاین| رئیس ستاد برگزاری کنگره جامعه اسلامی مهندسین از برگزاری چهاردهمین مجمع عمومی این حزب در 5 تیرماه خبر داد.

غلامحسین نجابت، عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین و رئیس ستاد برگزاری چهاردهمین مجمع دوسالانه این تشکل از برگزاری چهاردهمین مجمع عمومی این حزب در 5 تیرماه خبر داد.

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین اظهار داشت: باتوجه به شیوع ویروس کرونا در کشور برخی از اعضای این تشکل بحث به تعویق انداختن مجمع سال جاری را مطرح کردند، با این حال با تاکید دبیرکل محترم و تصویب شورای مرکزی مقرر شد این مجمع امسال حتماً برگزار شود، اما روش برگزاری مجمع بصورت مجازی باشد.

وی افزود: بر این اساس ستاد برگزاری مجمع و کمیته‌های ستاد مشتمل بر اجرایی، ارتباطات، مالی، تشکیلات و آی‌تی تشکیل شد و با توجه به ضیق وقت در فرصت پس از تعطیلات نوروز جلسات مستمر تشکیل شد و سامانه برگزاری مجمع و رأی‌گیری طراحی شد. همچنین گزارش عملکرد دوساله این تشکل در حوزه ستادی و استان‌ها دریافت و برنامه‌های دو سال آینده تدوین شد.

رئیس ستاد برگزاری مجمع چهاردهم جامعه اسلامی مهندسین گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته مقرر شد که مجمع چهاردهم روز پنجشنبه پنجم تیرماه و در آستانه سالروز شهادت شهیدمظلوم دکتر بهشتی و یارانش با شعار «گفتمان حزبی در گام دوم انقلاب» از ساعت 9 الی 14 به صورت مجازی و از طریق سامانه طراحی شده و با نظارت هیئت رئیسه منتخب و نماینده وزارت کشور برگزار شود.

نجابت در پایان با اظهار تأسف از عدم امکان میزبانی از اصحاب رسانه در این مجمع برای رعایت پروتکل‌های مقابله با کرونا، از فعالیت کمیته ارتباطات ستاد برگزاری مجمع به مسئولیت علیرضا خجسته‌پور قائم مقام دبیرکل و سرپرست ارتباطات این تشکل برای پوشش خبری مناسب برنامه‌های مجمع و اطلاع‌رسانی به اصحاب رسانه خبر داد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها