بازگشت کفاشیان به فدراسیون فوتبال قطعی شد/ کفاشیان: نایب رئیس اول فدراسیون هستم

علی کفاشیان نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال گفت: اولین جلسه هیات رئیسه فدراسیون به زودی برگزار می‌شود.

بازگشت کفاشیان به فدراسیون فوتبال قطعی شد/ کفاشیان: نایب رئیس اول فدراسیون هستم
کد خبر: 413466
|
۱۳۹۹/۰۳/۳۱ ۱۴:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| علی کفاشیان پس از خروج از فدراسیون فوتبال در پاسخ به این پرسش که اولین جلسه هیئت رئیسه این فدراسیون چه زمانی برگزار خواهد شد، گفت: قرار شد با اعضا هماهنگ کنند تا اولین جلسه هیات رئیسه برگزار شود. ما هم ان‌شاءالله این روزها حضور پیدا می‌کنم.

وی در مورد بحث اساسنامه فدراسیون فوتبال توضیح داد: آقای نبی در فدراسیون حضور نداشت و قرار شد آخرین گزارش‌ها را به من بدهد. دو سه روز به من فرصت بدهید تا «آپ تو دیت» بشوم، بعداً.

کفاشیان در پاسخ به این پرسش که آیا به‌‌عنوان سرپرست در فدراسیون فوتبال فعالیت دارد یا نایب رئیس اول، گفت: فعلاً نایب رئیس اول هستم.

«آیا در جلسه هیئت رئیسه سرپرست می‌شوید؟ آیا این موضوع مطرح خواهد شد؟»، وی در پاسخ به این پرسش گفت: حالا در جلسه شرکت می‌کنیم، بعد ببینیم چه می‌شود. جلسه هیئت رئیسه را تشکیل دهیم تا ببینیم چه می‌شود. سه چهار روز به ما وقت بدید ببینیم چه خواهد شد.

وی در مورد حضور شخصی به نام بهروز زنجانی در زمان حضور کارلوس کی‌روش و مارک ویلموتس در اطراف تیم ملی و اینکه گفته می‌شود این شخص در زمان ریاست او وارد فدراسیون شده است، بیان کرد: در زمان ما بوده است؟ آقای کی‌روش دوست این شخص بوده و شاید با او جلسه داشته است،‌ ولی هیچ وقت ایشان در فدراسیون نبوده است.

کفاشیان در واکنش به این پرسش که آیا اطلاعی از پرونده شکایت مارک ویلموتس دارد یا خیر، خاطر نشان کرد: خیر، من اصلاً در جریان این پرونده نیستم.

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال در مورد اینکه گفته می‌شود حضور در سمت ریاست فدراسیون فوتبال غیرقانونی بوده است، خاطرنشان کرد: خیر، مشکلی نبوده است.

وی درباره جلسه امروزش در فدراسیون فوتبال تصریح کرد: قرار شد در اولین فرصت آقای نبی جلسه هیئت رئیسه را تشکیل دهد و من هم در این جلسه شرکت کنم. در واقع فعلاً حضور من در فدراسیون به‌عنوان نایب رئیس است و اجازه دهید فعلاً‌ جلو برویم و ببینیم چه می‌شود.

کفاشیان درباره جلسه‌اش با بهاروند نیز خاطر نشان کرد: خوش‌آمدگویی بود و صحبت کردیم.

«آیا صحت دارد با برخی از اعضای هیئت رئیسه اختلاف دارید؟» وی در پاسخ به این سؤال گفت: هیچ اختلافی بین من و اعضای هیئت رئیسه نیست.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها