کتابخانه ملی برای تمامی اعضا بازگشایی می‌شود

کتابخانه ملی ایران از فردا (اول تیرماه) برای تمامی اعضا بازگشایی می‌شود.

کتابخانه ملی برای تمامی اعضا بازگشایی می‌شود
کد خبر: 413474
|
۱۳۹۹/۰۳/۳۱ ۱۴:۵۹:۵۳

اعتمادآنلاین| مرحله اول بازگشایی کتابخانه ملی ایران در تاریخ 17 خردادماه انجام شد و در مرحله دوم از بازگشایی کتابخانه، استفاده برای اعضای پژوهشی از روز سه‌شنبه 27 خردادماه آغاز شد. در مرحله آخر نیز امکان استفاده از تالارهای مطالعه برای هر دو گروه عادی و پژوهشی فراهم شده است.

بر این اساس، شرایط بازگشایی تالارها به شرح زیر اعلام شده است:

1- از تاریخ اول تیر 99، تالارهای تخصصی و عمومی کتابخانه ملی برای تمام اعضا کتابخانه ملی (عادی و پژوهشی ) قابل استفاده است.

2- به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی، ورود هرگونه منبع به داخل تالارهای عمومی و تخصصی(به جز چند برگ کاغذ، خودکار یا مداد و رایانه شخصی) ممنوع است و لذا تقاضا می‌شود اعضای محترم از آوردن جزوه‌ها و کتاب‌های شخصی خود برای استفاده در تالارهای عمومی و تخصصی خودداری کنند.

3- با توجه به الزام‌های بهداشتی ابلاغ‌شده از طرف ستاد مبارزه با کرونا، ظرفیت استفاده از کتابخانه ملی به نصف کاهش پیدا کرده است و لذا روزانه 550 نفر امکان استفاده از تالارهای کتابخانه ملی را خواهند داشت و در صورت تکمیل ظرفیت، امکان ورود اعضا به کتابخانه ملی وجود نخواهد داشت.

4- ساعت ارائه خدمات از 8 صبح تا 16 خواهد بود.

5- علاوه بر روزهای اداری هفته، روزهای پنجشنبه و جمعه و سایر ایام تعطیل نیز امکان استفاده از تالارها وجود خواهد داشت.

6- به منظور حفظ سلامت اعضا و کارکنان کتابخانه ملی، رعایت پروتکل‌های بهداشتی ستاد مبارزه با کرونا الزامی است و ضروری است همه مراجعان کتابخانه ملی از ماسک یا شیلد استفاده کنند.

7- بدیهی است طی روزهای آینده و به صورت تدریجی دامنه سرویس‌دهی به اعضای کتابخانه ملی افزایش خواهد یافت.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها