لیورپول سخت‌ترین قهرمانی تاریخ را به دست می‌آورد؟

لیورپول فردا شب باید در داربی مرسی ساید به دیدار اورتون همشهری خود برود و برتری در این دیدار باعث می‌شود تا تقریبا لیورپول خود را قهرمان لیگ برتر بداند.

لیورپول سخت‌ترین قهرمانی تاریخ را به دست می‌آورد؟
کد خبر: 413497
|
۱۳۹۹/۰۳/۳۱ ۱۵:۵۶:۳۸

اعتمادآنلاین| یورگن کلوپ مربی آلمانی لیورپول در نشست خبری قبل از این دیدار گفت:‌ معمولاً من به آنچه همه پیرامون ما می گویند توجه زیادی نمی کنم. حالا وقت زیادی برای خواندن روزنامه‌ها داشتم. من مجبور شدم خیلی چیزها بخوانم و الان دوست دارم که تیمم را قهرمان فصلی سخت توصیف کنند. 100 درصد این سال سخت‌ترین سال برای قهرمان شدن بود. این فصل مانند گذشته هرگز اتفاق نیفتاده بود. هرکس قهرمان شود، تاریخی خواهد بود زیرا سالی است که ما هرگز فراموش نخواهیم کرد.

او در ادامه گفت: یک ستاره به ما بدهید، بله. این دشوارترین فصل بود و تنها تفاوت این است که اختلاف بین ما و تیم های دیگر کاملاً وجود دارد. اگر دیدید شب قبل منچسترسیتی بازی می کرد، نیمکت را دیدید؟ 5 بار تعویض صورت گرفت و هنوز لروی سانه در زمین وجود نداشت، فهمیدید با چه تیمی برای قهرمانی رقابت کردیم؟ ما نمی توانیم کارهای زیادی را انجام دهیم اما در این مورد حداقل می‌توانیم بگوییم که این واقعاً خاص است. به همین دلیل است که ما از ستاره کوچک لذت می بریم.

لیورپول با 27 برد از 29 مسابقه در آستانه قهرمانی در لیگ برتر بود که شیوع کرونا رقابت ها را تعطیل کرد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها