سیدمحمود نبویان، نماینده مردم تهران در مجلس مطرح کرد:

لزوم لغو نظارت‌های آژانس بر تأسیسات هسته‌ای کشور

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: در سال 92_94 با آمریکا مذاکره مفصلی کردند و برجام را نتیجه گرفتند با این ادعا که آمریکا مطمئن‌تر بوده و سریع‌تر ما را به هدف می‌رساند اما سه کشور اروپایی هیچ اختیاری از خودشان ندارند.

لزوم لغو نظارت‌های آژانس بر تأسیسات هسته‌ای کشور
کد خبر: 413508
|
۱۳۹۹/۰۳/۳۱ ۱۶:۲۳:۲۴

اعتمادآنلاین| سیدمحمود نبویان، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: راه‌حل این است که در برابر زورگویی‌های آمریکا و اروپا در اولین گام اجرای پروتکل الحاقی را متوقف و نیز نظارت‌ها را آفلاین کنند.

وی درباره قطعنامه جدید شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی علیه ایران در حساب فضای مجازی خودش نوشت: «جناب روحانی و ظریف در سال‌های 82-84 مذاکرات گسترده با سه کشور آلمان، انگلیس و فرانسه داشته و پس از عقب‌نشینی‌های فراوان از منافع ملت ایران اعلام کردند؛ دستاورد ایران تقریباً هیچ بوده و علت شکست ما اجازه نداشتن برای مذاکره با آمریکا بوده است».

وی افزود: «در سال 92_94 با آمریکا مذاکره مفصلی کردند و برجام را نتیجه گرفتند با این ادعا که آمریکا مطمئن‌تر بوده و سریع‌تر ما را به هدف می‌رساند اما سه کشور اروپایی هیچ اختیاری از خودشان ندارند».

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: «جناب روحانی و ظریف مدعی شدند با فتح‌الفتوح برجام تمامی تحریم‌ها لغو شده و پرونده ما نیز از شورای حکام به حالت عادی برخواهد گشت، اما امروز شاهد آن هستیم تحریم‌ها چندبرابر شده و قطعنامه شورای حکام علیه ما صادر می‌شود، آیا وقت آن نرسیده است آقای روحانی و ظریف از اعتماد کردن و خوش‌بینی به دشمنان ما و اروپا و آمریکا دست بکشند و اعتراف به اشتباه خود در اصول سیاسی خود نمایند».

وی همچنین گفت: «اما راه‌حل این است که در برابر زورگویی‌های آمریکا و اروپا در اولین گام اجرای پروتکل الحاقی را متوقف و نیز نظارتها را آفلاین کنند».

منبع: آنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها