جان بولتون، مشاور سابق امنیت ملی آمریکا:

نتانیاهو به قدرت کوشنر در حل مناقشه با فلسطین شک داشت

مشاور سابق امنیت ملی آمریکا در بخشی از کتابش فاش کرده که بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نسبت به قدرت جارد کوشنر، داماد و مشاور رئیس‌جمهوری این کشور برای حل‌وفصل مناقشه اسرائیل و فلسطین به عنوان مهندس اصلی طرح موسوم به «معامله قرن» دچار تردید شده بود.

نتانیاهو به قدرت کوشنر در حل مناقشه با فلسطین شک داشت
کد خبر: 413520
|
۱۳۹۹/۰۳/۳۱ ۱۷:۴۳:۰۶

اعتمادآنلاین| مشاور سابق امنیت ملی آمریکا گفته است که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نسبت به قدرت داماد و مشاور رئیس جمهوری این کشور برای حل و فصل مناقشه اسرائیل و فلسطین تردید داشت.

جان بولتون، مشاور سابق امنیت ملی آمریکا در بخشی از کتابش که قرار است تحت عنوان «اتاقی که در آنجا اتفاق افتاد: خاطراتی از کاخ سفید» چاپ شود، فاش کرده که بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نسبت به قدرت جارد کوشنر، داماد و مشاور رئیس جمهوری این کشور برای حل‌وفصل مناقشه اسرائیل و فلسطین به عنوان مهندس اصلی طرح موسوم به «معامله قرن» دچار تردید شده بود.

در همین راستا، روزنامه عبری زبان اورشلیم پست به نقل از کتاب بولتون نوشت: نتانیاهو نسبت به مأموریت کوشنر برای پایان دادن به مناقشه فلسطین و اسرائیل دچار تردید بود؛ کوشنری که نتانیاهو، او و خانواده‌اش را از سال‌های مدیدی می‌شناخت.

طبق این گزارش، در این کتاب همچنین آمده است: او (نتانیاهو) مانند شمار دیگری از رهبران جهان این سؤال برایش مطرح شده بود که چرا کوشنر با وجود شکست امثال هنری کسینجر، تئوریسین آمریکایی و وزیر خارجه اسبق ایالات متحده گمان می‌کند که موفق می‌شود؟

در همین حال، پس از انتشار این جزئیات از کتاب بولتون، دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای به مدح و ستایش کوشنر پرداخت.

در بیانیه دفتر نتانیاهو آمده است: نتانیاهو به توانایی جارد کوشنر اعتماد کامل دارد و هرگونه مطالب مخالف این مسأله را رد می‌کند.

دفتر نتانیاهو در ادامه بیانیه خود تأکید کرد: کوشنر نقش قابل‌توجهی در پیشبرد روند صلح خاورمیانه داشته است. او در تقویت روابط اسرائیل و اعراب سهیم بوده و دستاوردهایی داشته است که دیگران موفق به تحقق آن نشده بودند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها