وزیر کشور:

دستگاه‌های مختلف بدون همراهی اصناف در مهار کرونا موفق نمی‌شدند

وزیر کشور در پیامی ضمن تبریک روز اصناف و قدردانی از تمامی فعالان جامعه اصناف و بازاریان گفت: نقش‌آفرینی مؤثر جامعه بزرگ اصناف در حوادث و فرازهای مهم سال‌های اخیر نیز، کماکان تداوم داشته و از جمله در برابر تحریم‌های ظالمانه اقتصادی علیه ملت عزیز ایران، به ثبات و آرامش کشور یاری رسانده است.

دستگاه‌های مختلف بدون همراهی اصناف در مهار کرونا موفق نمی‌شدند
کد خبر: 413529
|
۱۳۹۹/۰۳/۳۱ ۱۸:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| وزیر کشور گفت: اصناف کمک شایانی به کنترل این بحران و برقراری نظم اقتصادی کرده‌اند و بی‌تردید بدون همراهی مشفقانه اصناف، توفیق همکاران ما در دستگاه‌های مختلف در مهار بیماری میسر نبود.

به گزارش روز شنبه پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، عبدالرضا رحمانی‌فضلی در پیامی ضمن تبریک روز اصناف و قدردانی از تمامی فعالان جامعه اصناف و بازاریان تاکید کرد: از آغاز روند شکل گیری انقلاب اسلامی و پیروزی آن تاکنون در تمام مراحل و مقاطعی که کشور به حمایت و همکاری فوق العاده اصناف و بازاریان عزیز، نیاز داشته است، آنان از تلاش و همراهی صمیمانه، کوتاهی نکرده و فعالانه و مشتاقانه دولت و ملت را یاری داده اند.


رحمانی‌فضلی در این پیام تصریح کرد: نقش‌آفرینی مؤثر جامعه بزرگ اصناف در حوادث و فرازهای مهم سال‌های اخیر نیز، کماکان تداوم داشته و از جمله در برابر تحریم‌های ظالمانه اقتصادی علیه ملت عزیز ایران، به ثبات و آرامش کشور یاری رسانده است.


وی اظهار داشت: با پدیدار شدن ویروس کرونا در کشور در روزهای پایانی سال گذشته، درست در زمانی که فعالان صنوف و بازار، امید به افزایش حجم فروش و رونق تجارت داشتند، مشکلات جدی و نگرانی‌های جدیدی برای اصناف و بازاریان ایجاد شد و با وجود گذشت چند ماه، تبعات اقتصادی و اجتماعی این بحران از جمله؛ کاهش درآمد، افزایش اجاره‌ بها، افزایش هزینه‌های جاری و مشکلات مختلف در حوزه تولید و توزیع، گریبان‌گیر این قشر اقتصادی فعال و پر تلاش جامعه است.


وزیر کشور افزود: با این همه همچنان شاهدیم که جامعه بزرگ اصناف با ساماندهی توانمند، تعامل، همراهی و همکاری ارزشمند خود با دست‌اندرکاران نظام سلامت کشور، کمک شایانی به کنترل این بحران و برقراری نظم اقتصادی کرده اند و بی‌تردید بدون همراهی مشفقانه اصناف، توفیق همکاران ما در دستگاه‌های مختلف در مهار بیماری میسر نبود.


رحمانی‌فضلی خاطر نشان کرد: اکنون به مناسبت اول تیرماه، ضمن تبریک روز اصناف، مراتب قدردانی خود را از تمامی فعالان جامعه اصناف و بازاریان عزیز ابراز می دارم و از خدای بزرگ موفقیت آنان را مسالت دارم.


وی ادامه داد: امیدوارم هرچه زودتر، با مهار کامل بیماری کرونا، شاهد سلامتی همه مردم و شادابی اصناف و بازاریان و یکایک کسبه خدمتگزار و مردم عزیز کشورمان باشیم.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها