کد خبر: 413531
|
۱۳۹۹/۰۳/۳۱ ۱۹:۰۰:۰۰
| |

غلامعلی حدادعادل، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

تمام تلاش آمریکا و غرب بیرون نرفتن انقلاب اسلامی از مرزهای ایران است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در مراسم گرامیداشت مرحوم رمضان عبدالله اظهار داشت: اهمیت شخصیت‌هایی مانند رمضان عبدالله این است که از جهان عرب و برادران اهل سنت ما هستند ولی در عین حال معنا، اهمیت و جهت انقلاب اسلامی را به خوبی درک کرده اند و همسو با این انقلابند.

تمام تلاش آمریکا و غرب بیرون نرفتن انقلاب اسلامی از مرزهای ایران است
کد خبر: 413531
|
۱۳۹۹/۰۳/۳۱ ۱۹:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در طول 40سال این انقلاب تمام همت آمریکا و غرب این بوده که این انقلاب اسلامی از مرزهای ایران بیرون نرود و پیام این انقلاب به بیرون نرسد و از راهبردهای تغییر ناپذیر استکبار این بوده که این انقلاب فهمیده نشود.

غلامعلی حدادعادل، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در مراسم گرامیداشت مرحوم رمضان عبدالله اظهار داشت: اهمیت شخصیت‌هایی مانند رمضان عبدالله این است که از جهان عرب و برادران اهل سنت ما هستند ولی در عین حال معنا، اهمیت و جهت انقلاب اسلامی را به خوبی درک کرده اند و همسو با این انقلابند.

وی با بیان اینکه در طول 40سال این انقلاب تمام همت آمریکا و غرب این بوده که این انقلاب اسلامی از مرزهای ایران بیرون نرود و پیام این انقلاب به بیرون نرسد و از راهبردهای تغییر ناپذیر استکبار این بوده که این انقلاب فهمیده نشود، گفت: دشمن سعی می‌کند انقلاب اسلامی را فرقه ای و قومی جلوه داده و ضد عرب و‌حرکتی سلطه طلبانه برای تجدید امپراطوری کوروش و داریوش جلوه دهد.

حداد عادل با اشاره به اینکه دو گروه از جهان عرب و اهل سنت و یک گروه از شیعیان به این نگاه کمک می کنند، خاطرنشان کرد: یک گروه از مسلمانان بی بصیرت هستند و این را در شخصیت‌های معروفی چون محمد مرسی دیدیم که وقتی به ایران آمد قدر رهبری ایران را در انقلاب مردم مصر ندانست و رفتارش کاملا غیرقابل انتظار بود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: در سمت خودمان هم عده ای به برد جهانی و اسلامی انقلاب توجه ندارند و مرتب روی جنبه‌های زادگاهی انقلاب تاکید می کنند و دشمن روی این نقطه انگشت می گذارد. با این حال در مقابل شخصیت‌هایی پیدا شدند که این پیام را دریافت کنند و رمضان عبدالله از این شخصیت‌ها بوده است.

وی با تاکید بر اینکه هر مسلمان با انصافی که شرافت داشته باشد می‌تواند در دو امر مبارزه با ظلم و برقراری حکومت دینی با انقلاب همسویی داشته باشد، تصریح کرد: کافی است این دو هدف را گفتمان خودمان در تعامل با مسلمانان جهان قرار دهیم و مخاطبان وسیعی از این مسیر در جهان اسلامی پیدا کنیم.

حدادعادل با بیان اینکه امثال رمضان عبدالله متوجه روح انقلاب اسلامی شده اند، گفت: در جهان عرب در هم شیعیان و هم اهل سنت شاهد کسانی بوده ایم که این را فهمیده آمد و سیدحسن نصرالله انقلاب اسلامی‌را به عربی ترجمه کرده و امثال رمضان عبدالله پیام امام و رهبری را درک کردند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها