کد خبر: 413899
|
۱۳۹۹/۰۴/۰۲ ۱۷:۰۰:۰۰
| |

سینا زامهران، هافبک فولاد خوزستان، در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

هدف آذری درخشش فولاد در آسیاست

هافبک فولاد خوزستان گفت: سعید آذری از زمان حضورش در این تیم به دنبال بازسازی زیرساخت‌های باشگاه بوده و هدفش درخشش فولاد در آسیاست. 

هدف آذری درخشش فولاد در آسیاست
کد خبر: 413899
|
۱۳۹۹/۰۴/۰۲ ۱۷:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ترنم کشاورز- سینا زامهران در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین در مورد شرایط تمرینی فولاد توضیح داد: نزدیک به 25 روز است که تمرینات ما شروع شده. باشگاه فولاد هم تا به اینجای کار بابت گرفتن تست از بازیکنان و رعایت پروتکل‌های بهداشتی خیلی هزینه کرده است که خوشبختانه همه چیز در تیم با مدیریت آقای آذری به خوبی مدیریت می‌شود. در زمان اقامت در اردوی تهران از همگی ما پنج بار تست کرونا گرفته شد، چند نفری در تست‌های اولیه مشکوک بودند که خداراشکر مشکل آنها هم برطرف شد. ما تمرینات‌مان را به صورت مرتب صبح و بعدازظهر انجام دادیم. همه منتظر هستیم تا بازی‌ها شروع شود و بتوانیم خودمان را نشان دهیم و به بالای جدول نزدیک شویم.

او در مورد دوقطبی بودن برگزاری و لغو رقابت‌های لیگ برتر گفت: اظهارنظر در این باره بسیار زیاد بوده است. اصلاً قصد قضاوت هیچ کسی را ندارم ولی بسیاری از تیم‌ها به دلیل مساعد نبودن شرایط مالی و مشکوک شدن و ابتلای چند نفر از اعضای تیم‌شان به ویروس کرونا دوست ندارند مسابقات برگزار شود. به نظرم بهتر است بازی‌های لیگ برگزار شود چراکه کشور در حال حاضر شرایط عادی دارد و با رعایت مسائل بهداشتی رقابت‌های لیگ برتر هم می‌تواند برگزار شود.

زامهران

هافبک فولاد در مورد اینکه فکر می‌کند یک ماه زمان برای آماده‌سازی تیم‌های لیگ کافی نیست گفت: قاعدتاً یک ماه زمان کافی‌ای برای آماده‌سازی یک تیم نیست چراکه نزدیک به سه ماه هیچ کدام از تیم‌ها تمرینی نداشته و بدن‌ بازیکنان افت کرده است. این وقفه حتی بیشتر از تعطیلی بین 2 فصل در لیگ برتر هم طول کشید. گرچه در این مدت همه بازیکنان تمرینات انفرادی خودشان را انجام می‌دادند ولی این تمرینات هرگز جای تمرینات گروهی و چمن را نمی‌گیرد.

زامهران در خصوص بازی استقلال و فولاد نیز توضیح داد: چند روزی است در اهواز مشغول تمرین هستیم، تمامی پروتکل‌های بهداشتی را به بهترین شکل ممکن اجرا کرده‌ایم تا کسی صدمه‌ای نبیند. قرار است تمامی مسائل بهداشتی لازم برای دیدار مقابل استقلال تدارک دیده شود که بعید می‌دانم خطر خاصی نفرات 2 تیم را تهدید کند. ولی جدا از این، رعایت اصول بهداشتی در سفر کردن تمامی تیم‌ها از حضور آنها در هواپیما و اسکان در هتل‌ها بر عهده مسئولان هر باشگاه است.

او در پاسخ به این سوال که آیا از شرایط آیاندا پاتوسی اطلاع دارد و با او در ارتباط است گفت: پاتوسی هم مثل شیمبا از زمان شروع تمرینات‌مان دوست داشت به ایران برگردد ولی متاسفانه به دلیل مشکلات پرواز نتوانست در کنار تیم باشد. همین چند روز پیش هم مشخص شد که بازی با استقلال را از دست داده ولی او همچنان برای بازگشت در تلاش است. امیدوارم هرچه زودتر بتواند به جمع ما اضافه شود تا فولاد شکل کامل خودش را پیدا کند.

هافبک فولاد خوزستان ادامه داد: به نظرم تنها تیمی که از تعطیلی مسابقات ضرر کرد فولاد بود چراکه ما سه برد متوالی به دست آورده بودیم، تیم ما در هماهنگی کامل بود که به یکباره لیگ تعطیل شد. تمامی تمرکز و هدف ما بر کسب نتایج خوب است تا بتوانیم ضمن ادامه دادن به روند خوب‌مان سهمیه آسیایی را هم به دست آوریم.

زامهران در آخر راجع به همکاری با جواد نکونام و سعید آذری گفت: آقای آذری را از زمان حضور در ذوب‌آهن می‌شناسم. زمانی هم که در پدیده بودم دورادور با او در ارتباط بودم. به نظرم آقای آذری یکی از مدیران کاربلد و لایق فوتبال ایران است. از زمان حضورشان در فولاد به دنبال بازسازی زیرساخت‌های باشگاه بودند، تمام هدف‌شان هم درخشش فولاد در آسیاست. آقا جواد هم هیچ نیازی به تعریف و تمجید من ندارد. ایشان یک فوتبالیست بسیار شناخته شده است. چندین سال دستیار کی‌روش در تیم ملی بودند. مربی بسیار بزرگ و باتجربه‌ای هستند. به این دلیل که من با آقا جواد هم‌پست هستم خیلی از تجربیات‌شان را در اختیارم می‌گذارند؛ نکات بسیار کلیدی را به من یادآوری می‌کنند که این برای من یک شانس محسوب می‌شود. امیدوارم بتوانم با استفاده از این تجربیات شرایطم را روز‌به‌روز بهتر کنم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها