کد خبر: 413970
|
۱۳۹۹/۰۴/۰۲ ۱۳:۲۶:۰۰
| |

نماینده مردم ایلام در دیدار با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

کمیسیون فرهنگی یکی از مظلوم‌ترین کمیسیون‌های مجلس است

نماینده مردم ایلام گفت: فرهنگ به عنوان زیرساخت توسعه یکی از مهم‌ترین بخش‌ها بشمار می‌رود که همیشه در کشور بودجه‌هایی مازاد را به این حوزه اختصاص می‌دهند که این مظلومیت فرهنگ را می‌رساند همچنان که می‌بینید در مجلس نیز کمیسیون فرهنگی یکی از مظلوم‌ترین کمیسیون‌ها است.

کمیسیون فرهنگی یکی از مظلوم‌ترین کمیسیون‌های مجلس است
کد خبر: 413970
|
۱۳۹۹/۰۴/۰۲ ۱۳:۲۶:۰۰

اعتمادآنلاین| سارا فلاحی، نماینده ایلام در دیدار با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: فرهنگ به عنوان زیر ساخت توسعه یکی از مهم‌ترین بخش‌ها به شمار می رود که همیشه در کشور بودجه‌هایی مازاد را به این حوزه اختصاص می‌دهند که این مظلومیت فرهنگ را می‌رساند همچنان که می‌بینید در مجلس نیز کمیسیون فرهنگی یکی از مظلوم‌ترین کمیسیون‌ها است.

نماینده مردم ایلام ادامه داد: ما می خواهیم امکاناتی در شان مردم شریف ایلام اختصاص پیدا کند همانطور که در ادوار مختلف ایلام دین خود را به نظام و انقلاب ادا کرده است.

فلاحی افزود: در جنگ تحمیلی دیدید که مردم غیور این استان چطور شجاعانه از خاک و ناموس این مملکت دفاع کردند حالا نوبت مسئولان است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، با بیان اینکه آسیب های اجتماعی در استان ایلام بیداد می‌کند، گفت: زیرساخت ها و فضاهای فرهنگی و تفریحی که در اختیار زنان ایلامی است بسیار ضعیف هستند.

وی ادامه داد: ما از وزیر ارشاد به طور ویژه دعوت می‌کنیم به این استان سفر کند تا از نزدیک با مشکلات این مردم محروم روبرو شود.

فلاحی در پایان گفت: امیدواریم در پایان این دولت کار درخشانی در حوزه فرهنگی در استان ایلام صورت بگیرد.

منبع: آنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها