کد خبر: 414117
|
۱۳۹۹/۰۴/۰۳ ۰۹:۰۸:۰۸
| |

چرا فینال لیگ برتر بسکتبال زنان برگزار نشد؟

سرمربی تیم بسکتبال زنان شهرداری گرگان گفت: ویروس کرونا باز هم اوج گرفته و به همین دلیل تصمیم گرفتیم فینال لیگ انجام نشود. فکر می‌کنم هر دو تیم پتانسیل قهرمانی و نایب قهرمانی را داشتند و در نهایت هم فدراسیون تصمیم گرفت تیم قهرمان را بر اساس عملکردشان در طول فصل معرفی کند.

چرا فینال لیگ برتر بسکتبال زنان برگزار نشد؟
کد خبر: 414117
|
۱۳۹۹/۰۴/۰۳ ۰۹:۰۸:۰۸

اعتمادآنلاین| نیکا بیک‌لیک‌لی، سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان، در خصوص نایب قهرمانی تیمش در رقابت‌های سوپر لیگ بانوان عنوان کرد: هر دو تیم تمایل داشتیم بازی فینال را برگزار کنیم اما به دلیل اینکه مدت زیادی تیم‌ها از تمرین دور بودند و بازیکنان هم آن آمادگی مدنظر را نداشتند و از طرفی شیوع کرونا باز هم اوج گرفته تصمیم گرفتیم دیگر این بازی انجام نشود. فکر می‌کنم هر دو تیم پتانسیل قهرمانی و نایب قهرمانی را داشتند و در نهایت هم فدراسیون تصمیم گرفت تیم قهرمان را بر اساس عملکردشان در طول فصل معرفی کند.

او در مورد شروع تمرینات برای فصل جدید رقابت‌های لیگ توضیح داد: هنوز فدراسیون برنامه و زمان دقیقی را برای شروع رقابت‌ها اعلام نکرده است. قطعا اگر برنامه فدراسیون به باشگاه‌ها ابلاغ شود شهرداری گرگان هم جلسه‌ای را در این خصوص برگزار خواهد کرد تا تکلیف تیم‌ها برای تمرینات و حضور در مسابقات مشخص شود.

بیک‌لیک‌لی درباره احتمال انصراف شهرداری گرگان از لیگ برتر بیان کرد: هنوز در این رابطه به‌طور رسمی خبری را از باشگاه شهرداری گرگان دریافت نکردم و فقط رسانه‌ها این مسئله را مطرح کردند. البته من با توجه به پتانسیل بالایی که تیم‌های شهرداری گرگان دارد و هواداران پرشوری که همیشه حامی هستند بعید می‌دانم این اتفاق رخ بدهد. اما در مجموع ما تابع تصمیمات باشگاه هستیم.

سرمربی تیم ملی سه به سه در پایان با اشاره به سهمیه کسب شده برای بازی‌های ساحلی اظهار کرد: ما امسال در صورت برگزاری، مسابقات گزینشی المپیک را در پیش داریم و از طرفی بازی‌های ساحلی هم به آن اضافه شده است. اما اینکه اولویت حضور در کدام مسابقات است به عهده فدراسیون است ولی قطعا باید بررسی کرد که چه کشورهایی قرار است در بازی‌های ساحلی شرکت کنند و آیا اسپانسری وجود دارد که از نظر مالی تیم‌ها را ساپورت کند یا خیر؟ قطعا پس از بررسی این موارد به راحتی می‌توان برنامه‌ریزی لازم را انجام داد.

منبع: برنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها