معاون درمان وزارت بهداشت:

کووید19 در ایران تغییر رفتار داده است

معاون درمان وزارت بهداشت، با اشاره به ابتلای افراد جوان و میانسال به کرونا، گفت: این واقعیت نشان دهنده چرخش ویروس در جامعه است.

کووید19 در ایران تغییر رفتار داده است
کد خبر: 414155
|
۱۳۹۹/۰۴/۰۳ ۱۰:۲۱:۲۹

اعتمادآنلاین| قاسم جان بابایی، با اشاره به نیاز بیماران مبتلا به کرونا در استان سیستان و بلوچستان به دستگاه‌های کمک‌تنفسی، اظهار داشت: مهم ترین نیاز تجهیزاتی بیماران تنفسی، دستگاه‌های کمک ‌تنفسی است که خوشبختانه هم در استان به میزان کافی وجود دارد و هم در سطح کشور امکان ساخت و تهیه آن فراهم شده است.

وی با بیان اینکه تعداد قابل توجهی از بیماران بستری در سیستان و بلوچستان را افراد جوان و میانسال تشکیل می‌دهند، افزود: این واقعیت نشان دهنده چرخش ویروس در جامعه است و ضرورت توجه بیشتر به رعایت فاصله گذاری فیزیکی را نشان می‌دهد.

جان بابایی گفت: در چند سال اخیر تخت‌های بستری در استان سیستان و بلوچستان توسعه قابل قبولی داشته و با تکمیل تخت‌های بستری اختصاصی کرونا از ظرفیت دیگر بخش‌ها برای ارائه خدمات به بیماران استفاده خواهد شد.

معاون درمان وزارت بهداشت، افزود: با تمام این تمهیدات و پیش بینی ها، پیشگیری از بروز موارد جدید با رعایت بهداشت فردی، فاصله گذاری هوشمند اجتماعی و استفاده از ماسک مهم ترین اولویت ماست، چون به هر حال درصدی از مبتلایان با وجود دریافت کامل ترین و بهترین خدمات درمانی هم ممکن است جان خود را از دست بدهند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها