170 نفر از سرشبکه‌های اصلی قاچاق مواد مخدر دستگیر شدند

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا با بیان اینکه دستگیری سرشبکه های اصلی قاچاق مواد مخدر از راهبردهای جدی این پلیس است از دستگیری 170 نفر از عناصر اصلی و قاچاقچیان مواد مخدر خبر داد.

170 نفر از سرشبکه‌های اصلی قاچاق مواد مخدر دستگیر شدند
کد خبر: 414165
|
۱۳۹۹/۰۴/۰۳ ۱۰:۴۰:۳۲

اعتمادآنلاین| سرهنگ مجیدکریمی به تشریح اقدامات پلیس مبارزه با مواد مخدر پرداخت و گفت: در سال 1398 ، 813 هزار کیلوگرم انواع مواد مخدر توسط پلیس کشف شد،این کشفیات صرفا مربوط به اقدام و عملکرد پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا است؛ در حالی که میزان کشفیات مواد افیونی در سال 98 در کل کشور 950 هزار کیلوگرم بوده که تریاک در صدر کشفیات ناجا است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه بزرگترین تولید کننده مواد مخدر یعنی افغانستان در همسایگی کشور ما وجود دارد با آسیب های متفاوتی در این حوزه مواجهه ایم؛ براساس اخبار گزارش شده و بررسی های صورت گرفته، به طور متوسط سالانه 10 هزار تن انواع مواد مخدر در افغانستان کشت و تولید می شود که بخش اعظمی از آن مرفین و هروئین است که به مقصد کشورهای اروپایی و غربی ترانزیت می شود.

سرهنگ کریمی با بیان اینکه در مبارزه با مواد مخدر عزم جدی و راسخی داریم، عنوان کرد: تمرکز بر کاهش دسترسی به مواد مخدر در کشور از اولویت های اساسی ما است از طرف دیگر دستگیری عناصر اصلی قاچاق و ترانزیت آن و همچنین برخورد با خرده فروشان را با اجرای طرح های مختلف دنبال می کنیم.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا بیان کرد: دستگیری سرشبکه های اصلی قاچاق مواد مخدر از راهبردهای جدی این پلیس است به طوری که سال 98 ، 170 نفر از عناصر اصلی و قاچاقچیان را با شیوه و شگردهای پلیسی و اطلاعاتی و در تعامل با سایر پلیس های تخصصی همچون مرزبانی ، پلیس های آگاهی و امنیت ناجا شناسایی و دستگیر کردیم.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها