کد خبر: 414199
|
۱۳۹۹/۰۴/۰۳ ۱۲:۰۲:۴۲
| |

محمد علیپور، نماینده مردم ماکو در مجلس:

دولت برای رفع محرومیت و فقر قدمی برنداشت

نماینده مردم ماکو گفت: نه‌تنها قدمی برای رفع محرومیت و فقر برنداشتید، بلکه با تورم بالا و افزایش روزبه‌روز قیمت‌ها آنها را محروم‌تر کردید. فقر مطلق نه‌تنها از بین نرفت بلکه در سال پایانی دولت چندین برابر بر آن اضافه شد.

دولت برای رفع محرومیت و فقر قدمی برنداشت
کد خبر: 414199
|
۱۳۹۹/۰۴/۰۳ ۱۲:۰۲:۴۲

اعتمادآنلاین| محمد علیپور، نماینده مردم ماکو در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از وضعیت معیشتی مردم خطاب به رئیس‌جمهور گفت: نه تنها قدمی برای رفع محرومیت و فقر برنداشتید بلکه با تورم بالا و افزایش روز به روز قیمت‌ها آنها را محروم‌تر کردید.

وی در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آذربایجان در طول دفاع مقدس و انقلاب با بیان این که آذربایجان سنگر انقلاب و اسلام و دژ مستحکم ائمه اطهار بوده و خواهد بود، بیان کرد: به استکبار جهانی و در راس آنها آمریکا می‌گویم که ملت عزتمند ایران همچنان با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و با استقامت در مقابل زیاده خواهی و ظلم آنها خواهد ایستاد.

وی افزود: از دولت می‌خواهم به معیشت مردم توجه جدی داشته باشد آقای رئیس‌جمهور شما که حداقل سطح رفاه را وعده داده بودید چه شد؟ شما که مدعی تحقق عدالت درآمدی و زدودن چهره فقر از کشور بودید این موضوع به کجا رسید؟

نماینده مردم ماکو عنوان کرد: نه تنها قدمی برای رفع محرومیت و فقر برنداشتید بلکه با تورم بالا و افزایش روزبه‌روز قیمت‌ها آنها را محروم‌تر کردید. فقر مطلق نه‌تنها از بین نرفت، بلکه در سال پایانی دولت چندین برابر بر آن اضافه شد ما ایجاد اشتغال برای جوانان بیکار نخواستیم. حداقل به فکر معیشت آنها باشید که دارند از بین می‌روند.

علیپور در پایان خطاب به وزیر آموزش‌وپرورش و سازمان برنامه و بودجه نسبت به لزوم اجرای قانون افزایش حقوق بازنشستگان و ایجاد توازن بین حقوق بازنشستگان و شاغلین و توجه جدی به دغدغه آموزش‌دهندگان نهضت سوادآموزی تذکر داد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها