کد خبر: 414232
|
۱۳۹۹/۰۴/۰۳ ۱۳:۲۹:۴۱
| |

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش:

کفاشیان شغلی در فدراسیون فوتبال ندارد

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان گفت: موضوع بازگشت کفاشیان به فدراسیون فوتبال به بحث اساسنامه فدراسیون مربوط می شود. پست آقای کفاشیان نایب رئیسی است و این پست در ساختار اساسنامه و سرفصل‌های ما شغل محسوب نمی شود

کفاشیان شغلی در فدراسیون فوتبال ندارد
کد خبر: 414232
|
۱۳۹۹/۰۴/۰۳ ۱۳:۲۹:۴۱

اعتمادآنلاین| ژاله فرامرزیان در حاشیه مراسم افتتاح تالار مشاهیر ورزش ایران در مورد تخصیص بودجه وزرات ورزش برای فداسیون‌ها و وضعیت مالی فدراسیون‌های ورزشی گفت: منابعی که دولت به ما می‌دهد در سر فصل حقوق و ضروری‌های خاص است. پرداختی‌هایی هم که تا الان به فدراسیون‌ها داشته‌ایم در سه مرحله و برای عملیات حقوق و هزینه‌های جاری آنها بوده است.

او در ادامه افزود: امیدواریم در اولین مرحله‌ای که بودجه به ما اختصاص پیدا کند و بودجه تعیین تکلیف شود، بر اساس فعالیت‌های فدراسیون‌ها، منابع آنها را پرداخت کنیم اما این مسلم است که ما متعهد هستیم امورات فدراسیون‌ها متوقف نشود و تا الان هم این کار را انجام داده‌ایم.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش در مورد پرداخت حقوق المپین‌ها بیان کرد: ما سهم خود را از حقوق المپیکی‌ها پرداخت کرده‌ایم، برای باقی‌مانده‌ها هم در حال برنامه‌ریزی هستیم. از آنجایی که بحث عنوان فعالیت نداریم، تلاش می‌کنیم تا سرفصل عنوان فعالیت را مشخص کنیم. تقاضا کرده‌ایم و قرار است که به ما تخصیصی بدهند تا با توجه به شرایط موجود از شرمندگی دوستان درآییم.

فرامرزیان در پاسخ به این سوال که بازگشت کفاشیان به فدراسیون فوتبال قانونی است؟ گفت: این موضوع به بحث اساسنامه فدراسیون مربوط می شود. پست آقای کفاشیان نایب رئیسی است و این پست در ساختار اساسنامه و سرفصل‌های ما شغل محسوب نمی شود، اما از این جهت که بازگشت او چه مکانیزمی داشته کاملا ورزشی است و باید از آقای علی‌نژاد سوال کنید.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها