در جلسه صبح امروز ستاد تنظیم بازار؛

قیمت‌ مرغ 15 هزار تومان تصویب شد

دبیر ستاد تنظیم بازار گفت: در جلسه صبح امروز این ستاد قیمت‌ مرغ 15 هزار تومان مصوب شد و مجوز افزایش قیمت محصولات لبنی مشمول نرخ گذاری از متوسط 22 درصد تا سقف 28 درصد صادر شد.

قیمت‌ مرغ 15 هزار تومان تصویب شد
کد خبر: 414490
|
۱۳۹۹/۰۴/۰۴ ۱۲:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| در جلسه امروز کارگروه ستاد تنظیم بازار که در محل وزارت صمت برگزار شد، قیمت جدید مرغ گرم آماده پخت 15 هزار تومان به اضافه 5 درصد کمتر یا بیشتر به اختیار استانداران تعیین شد.

محمدرضا کلامی اظهار داشت: در این جلسه از ستاد تنظیم بازار قیمت شیر خام به ازای هرکیلو دو هزار و 900 تومان تعیین و اجازه داده شد بنابر شرایط این محصول هفت درصد بالاتر یا پایین‌تر از این نرخ به فروش برسد.

وی ادمه داد: همچنین متاثر از افزایش قیمت شیرخام، مجوز افزایش قیمت محصولات لبنی مشمول نرخ گذاری از متوسط 22 درصد تا سقف 28 درصد صادر شد.

کلامی افزود: در این جلسه ستاد تنظیم بازار قیمت مرغ به ازای هر کیلو 15 هزار تومان مصوب شد و به ستاد‌های تنظیم بازار استان‌ها این مجوز داده شد که این محصول را تا پنج درصد بیشتر و یا کمتر از این نرخ قیمت گذاری کنند.

دبیر ستاد تنظیم بازار تاکید کرد: در جلسه امروز ستاد تنظیم بازار تاکید شد که نرخ تمام اجناس بر روی آن درج شود و نهاد‌های نظارتی بر اینکه افزایش قیمت‌ها بیش از نرخ مصوب نباشد نظارت مستمر داشته باشند ضمن اینکه از مردم می‌خواهیم هر گونه افزایش قیمت نا متعارف را به سازمان حمایت اطلاع رسانی کنند تا مورد پیگیری قرار گیرد.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها