کد خبر: 414687
|
۱۳۹۹/۰۴/۰۵ ۱۰:۵۰:۲۵
| |

کاهش دمای هوا در دامنه‌های جنوبی البرز

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از خیزش گرد و خاک طی پنج روز آینده در نوار شرقی کشور خبر داد و گفت: دمای هوا از روز جمعه در نوار شمالی کشور و دامنه‌های جنوبی البرز بین پنج تا 10 درجه کاهش می‌یابد.

کاهش دمای هوا در دامنه‌های جنوبی البرز
کد خبر: 414687
|
۱۳۹۹/۰۴/۰۵ ۱۰:۵۰:۲۵

اعتمادآنلاین| صادق ضیائیان با اشاره به آخرین نقشه‌های پیش‌بینی هواشناسی، گفت: امروز بعدازظهر (پنجشنبه 5 تیر) در جنوب سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان بارش پراکنده باران گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. همچنین از بعد از ظهر جمعه (6تیر) تا روز دوشنبه (9تیر) در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب، برخی نقاط استان‌های ساحلی دریای خزر بارش پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: از بعدازظهر روز شنبه ( 7تیر) و طی روز یکشنبه (8تیر) در شمال استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی رگبار باران گاهی با رعد و برق و وزش باد رخ می‌دهد. این وضعیت از اواخر وقت یکشنبه (8تیر) و روز دوشنبه (9تیر) برای خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان با بیان اینکه دمای هوا از روز جمعه در نوار شمالی کشور و دامنه‌های جنوبی البرز بین 5 تا 10 درجه کاهش می‌یاد، اظهار کرد: شایان ذکر است طی پنج روز آینده در نوار شرقی کشور وزش باد شدید بوده و در برخی مناطق شرق و جنوب شرق بویژه منطقه زابل، موجب خیزش گرد و خاک خواهد شد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی تاکید کرد: روزهای پنج‌شنبه و جمعه (5 و 6تیر) خلیج فارس و از بعدازظهر پنجشنبه تا شنبه( 7تیر) دریای خزر مواج است.

وی در خاتمه درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت‌: آسمان تهران فردا (جمعه 6 تیر) صاف گاهی با وزش باد با حداقل دمای 21 و حداکثر دمای 35 درجه سانتی‌گراد و طی روز شنبه (7تیر) صاف گاهی وزش باد و در بعد از ظهر نیمه ابری با حداقل و حداکثر دمای 20 و 33 درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها