کد خبر: 414748
|
۱۳۹۹/۰۴/۰۵ ۱۳:۳۵:۳۶
| |

قوای سه‌گانه باید مانند مثلث متساوی الاضلاع برای تحقق اهداف نظام ولائی در کنار هم باشند

نایب رییس مجمع نمایندگان استان کرمان گفت: با برنامه ریزی های آیت الله رییسی در قوه قضائیه، امید تازه ای در مردم به وجود آمده و سه قوه در کنارهم باید مانند مثلث متساوی الاضلاع برای تحقق اهداف نظام ولائی عمل کنند.

قوای سه‌گانه باید مانند مثلث متساوی الاضلاع برای تحقق اهداف نظام ولائی در کنار هم باشند
کد خبر: 414748
|
۱۳۹۹/۰۴/۰۵ ۱۳:۳۵:۳۶

اعتمادآنلاین| عفت شریعتی امروز پنجشنبه پنجم تیرماه در جلسه شورای مشترک قضائی و اداری استان کرمان به مناسبت هفته قوه قضائیه اظهار کرد: آنچه که وظیفه داریم برای آن مجاهدانه تلاش کنیم، تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب است و در این زمان در ایران انقلابی و ولائی که پشتوانه امنیت برای کشورهای مسلمان است، باید در مسیری که مقام معظم رهبری تبیین کرده اند، در سه قوه گام برداریم.

وی با گرامیداشت هفته قوه قضائیه افزود: با برنامه ریزی های آقای رییسی در قوه قضائیه، امید تازه ای در مردم به وجود آمده و سه قوه در کنارهم باید مانند مثلث متساوی الاضلاع برای تحقق اهداف نظام ولائی عمل کنند.

شریعتی تصریح کرد: امیدواریم به همت دستگاه قضائی فساد در این مملکت ریشه کن شود و نمایندگان مصمم هستند با دستگاه قضائی همکاری کرده و با تشریک مساعی و یاری خداوند در تحقق نیازهای جامعه تاثیرگذاری خود را داشته باشیم.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مجمع نمایندگان استان همدل و همسو مصمم است مسائل استان و کشور را در سطح ملی و بین المللی دنبال کند.

"منصور شکراللهی" نماینده مردم شهرستان های کهنوج، قلعه گنج، منوجان، رودبار و فاریاب در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه گفت: اگر مدیران ما جهادی و انقلابی باشند، می توان کار کرد و اگر همه در کنار هم حرکت انقلابی داشته باشند، تحول اتفاق می افتد.

وی افزود: پنج شهرستان جنوبی استان 570 هزار نفر جمعیت و ظرفیت های کشاورزی و معدنی بسیاری دارد تصریح کرد: ما در مسیر ترانزیت هستیم و اگر عزم ملی و استانی وجود داشته باشد، این همه معضلات را نخواهیم داشت.

شکراللهی بیان کرد: درخواست داریم مسئولان استان و مجمع نمایندگان توجه ویژه به جنوب استان داشته باشند.

نماینده مردم شهرستان های کهنوج، منوجان، قلعه گنج، رودبار و فاریاب در مجلس در ادامه گفت: دستگاه قضائی مظلوم و در همه جا خط مقدم است و امنیتی که در جنوب داریم مدیون عزیزان دستگاه قضائی و امنیتی است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها