سمیرا ارم:

پارالمپیک توکیو می‌تواند برای من خاطره‌انگیز شود

دارنده مدال نقره بازی‌های پاراآسیایی 2018 جاکارتا گفت: در پارالمپیک 2016 ریو کم تجربه بودم اما تمام تلاشم این است که با بهره‌گیری از تجربه چهار سال پیش بتوانم نتایج درخشانی در توکیو کسب کنم.

پارالمپیک توکیو می‌تواند برای من خاطره‌انگیز شود
کد خبر: 414876
|
۱۳۹۹/۰۴/۰۶ ۰۹:۵۴:۱۳

اعتمادآنلاین| «سمیرا ارم» یکی از سه ورزشکار زن در رشته پاراتیراندازی است که توانسته جواز حضور در پارالمپیک 2021 توکیو را کسب کند. او به همراه «ساره جوانمردی» و «رقیه شجاعی» ورزشکاران این رشته هستند که به بازی‌های پارالمپیک توکیو اعزام خواهند شد.

دارنده مدال نقره‌ بازی‌های پاراآسیایی 2018 اظهار داشت: پارالمپیک توکیو می‌تواند تجربه جذاب و خاطره‌انگیزی برای من باشد زیرا در پارالمپیک ریو 2016 کم تجربه بودم و تنها 6 ماه بود که به عضویت تیم ملی درآمده بودم. با استفاده از تجربه آن مسابقات و بازی‌های پارآسیایی 2018 جاکارتا، به دنبال آن هستم تا بتوانم در پارالمپیک توکیو نتایج خوبی کسب کنم. امیدوارم شرایط به گونه‌ای باشد که به همراه سایر تیراندازان به سکوی پارالمپیکی برسیم.

عضو تیم ملی پاراتیراندازی ایران در زمینه رقیبان خود در توکیو عنوان کرد: واقعیتی که وجود دارد هیچ مسابقه راحتی در توکیو تعریف نشده است. نخستین رقیب من خودم هستم. باید رکوردهای شخصیم را ارتقا دهم تا در نهایت بتوانم با حریفانم رقابت کنم. تمام تلاشم این است که در ژاپن نتیجه‌ای کسب کنم که مطلوب باشد. مربیان در این راه تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا به سطح بالایی از آمادگی برسم.

او با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور و تعطیلی تمریناتش گفت: بیش از 2 ماه در محیط خانه تمریناتم را دنبال کردم که با نظارت مربیان بود. اکنون نیز در سالن این تمرینات را پیگیری می‌کنم. مربیان به صورت آنلاین با من در ارتباط هستند. رکوردهایم نسبت به قبل از کرونا اُفت نکرده و به دنبال ارتقای آنها هستم. باید از «محمود خسروی‌وفا» رییس کمیته ملی پارالمپیک تشکر کنم که در این مدت پیگیر من و دیگر ورزشکاران المپیکی بودند.

وی در پایان افزود: تعویق یک ساله پارالمپیک هم تهدید است و هم فرصت؛ ما آماده اعزام به مسابقه و در شرایط رقابت بودیم اما تعویق موجب شد تا یکسال دیگر منتظر حضور در بازی‌های پارالمپیک باشیم. البته این شرایط تنها برای ورزشکاران ایرانی نیست بلکه تمامی ورزشکاران جهان با آن دست به گریبانند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها