کد خبر: 414897
|
۱۳۹۹/۰۴/۰۶ ۱۰:۵۹:۳۲
| |

سازمان هواشناسی:

هوا 5 تا 10 درجه‌ خنک می‌شود

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد که دمای هوا از امروز در نوار شمالی کشور و دامنه‌های جنوبی البرز بین 5 تا 10 درجه کاهش می‌یاد.

هوا 5 تا 10 درجه‌ خنک می‌شود
کد خبر: 414897
|
۱۳۹۹/۰۴/۰۶ ۱۰:۵۹:۳۲

اعتمادآنلاین| بنا به اعلام سازمان هواشناسی کشور، طی سه روز آینده در بعضی ساعات در استان‌های ساحلی دریای خزر و در ساعات بعدازظهر در شمال استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، خراسان شمالی، خراسان رضوی و ارتفاعات البرز مرکزی افزایش ابر، بارش باران و گاهی رعدوبرق رخ خواهد داد.

از بعد از ظهر جمعه (6 تیر) تا روز دوشنبه (9 تیر) در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب، برخی نقاط استان‌های ساحلی دریای خزر بارش پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود.

روز سه‌شنبه (10 تیر) در ارتفاعات البرز مرکزی و جنوب سیستان و بلوچستان رگبار پراکنده باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

طی پنج روز آینده در نوار شرقی کشور وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود و این وضعیت جوی در منطقه زابل موجب خیزش گرد و خاک خواهد شد.

از بعدازظهر روز شنبه (7 تیر) و طی روز یکشنبه (8 تیر) در شمال استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی رگبار باران گاهی با رعد و برق و وزش باد رخ می‌دهد. این وضعیت از اواخر وقت یکشنبه (8 تیر) و روز دوشنبه (9 تیر) برای خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی پیش‌بینی می‌شود. دمای هوا از روز جمعه در نوار شمالی کشور و دامنه‌های جنوبی البرز بین 5 تا 10 درجه کاهش می‌یاد.

در این اطلاعیه درباره آب و هوای تهران طی روزهای آینده آمده است: آسمان تهران فردا (7 تیر ماه) صاف و گاهی همراه با وزش باد با حداکثر دمای 34 و حداقل دمای 22 درجه سانتیگراد و روز یکشنبه (8 تیر ماه) صاف، گاهی همراه با وزش باد و در بعدازظهر افزایش ابر با حداکثر دمای 34 و حداقل دمای 21 درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

منبع: خبرآنلاین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها