کد خبر: 415152
|
۱۳۹۹/۰۴/۰۷ ۱۱:۰۷:۳۳
| |

محمدصالح جوکار، نماینده یزد در مجلس یازدهم:

حلقه مفقوده مدیریت کشور، نظارت است

نماینده یزد در مجلس یازدهم گفت: حلقه مفقوده مدیریت کشور، نظارت است. اینکه در ساعات اولیه روز کالایی یک نرخ داشته و در ساعات پایانی روز نرخ دیگری قابل قبول نیست. همه اینها حاکی از این است که نظارت جدی در کشور وجود دارد.

حلقه مفقوده مدیریت کشور، نظارت است
کد خبر: 415152
|
۱۳۹۹/۰۴/۰۷ ۱۱:۰۷:۳۳

اعتمادآنلاین| محمدصالح جوکار، نماینده یزد در مجلس یازدهم با اشاره به افزایش قیمت ارز و مسکن و وضعیت نامساعد اقتصادی مردم، بیان کرد: نکته قابل توجه این است که ما در داخل کشور با کمبود ارز مواجه هستیم اما این بدین معنا نیست که قیمت‌ها را رها کرده و با افزایش کاذب قیمت ارز، قیمت کالاها نیز روز به روز افزایش یابد.

وی در ادامه اظهار کرد: کالایی که مواد اولیه آن از داخل تامین می شود و تولید آن در داخل و به دست کارگر ایرانی و بدون افزایش دستمزد کارگر صورت می گیرد، افزایش قیمتش چه توجیهی دارد؟ ما بعضا شاهد هستیم که هزینه تولید کالاهایی نظیر محصولات غذایی و یا مصالح ساختمانی در داخل افزایش نیافته است اما این کالاها به بهانه افزایش قیمت ارز گران‌تر شده‌اند.

نماینده یزد در مجلس یازدهم تصریح کرد: حلقه مفقوده مدیریت کشور، نظارت است. اینکه در ساعات اولیه روز کالایی یک نرخ داشته و در ساعات پایانی روز نرخ دیگری قابل قبول نیست. همه اینها حاکی از این است که نظارت جدی در کشور وجود دارد.

وی در ادامه تاکید کرد: سوال مردم امروز این است که دلیل افزایش ساعت به ساعت قیمت‌ها چیست؟ سازمان‌ها و نهادهای نظارتی چه نقشی دارند؟ فلسفه ایجاد این سازمان‌ها چه بوده است؟ مسئله اینجاست که این سازمان‌ها آنطور که باید و شاید نظارت ندارند. مجلس باید به این مسئله ورود کرده و با استفاده از ابزارهای نظارتی خود کار را جلو ببرد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها