پیکان می‌تواند پرسپولیس را از قهرمانی دور کند؟

مربی سال‌های دور باشگاه پرسپولیس گفت: بازیکنان پرسپولیس باید مراقب خواب قهرمانی‌شان باشند. شاید خیلی‌ها فکر کنند که بازی‌های مهم پرسپولیس از سر راه برداشته شده ست، اما تیم‌هایی نظیر پیکان که برای فرار از منطقه سقوط می‌جنگند می‌توانند خطرساز شوند.

پیکان می‌تواند پرسپولیس را از قهرمانی دور کند؟
کد خبر: 415243
|
۱۳۹۹/۰۴/۰۷ ۱۵:۴۷:۱۲

اعتمادآنلاین| ناصر ابراهیمی در خصوص شروع دوباره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران پس از چهار ماه تعطیلی گفت: به هر حال طبیعی است که انتظار فوتبال زیبا و تماشایی را از تیم‌ها نباید داشته باشیم. تعطیلی چهار ماهه رقابت‌های فوتبال سابقه نداشته است و این می‌تواند برای هر بازیکنی مشکل ساز شود.

پیشکسوت فوتبال ایران افزود: به نظرم بخشی از دلخوشی مردم ایران همین فوتبال است. اگر آن را هم بگیریم دیگر چیزی برای سرگرمی مفید و توجه به ورزش در سطح جامعه باقی نمی‌ماند. تصمیم سازمان لیگ برای برگزاری دوباره بازی‌ها مناسب بود، اما باید توجه به پروتکل‌های بهداشتی را بیشتر از قبل کرد. احساس می‌کنم ضعف‌هایی در این بخش وجود دارد که باید تمام دست اندرکاران برگزاری مسابقات لیگ برتر به آن توجه ویژه‌ای کنند.

سرمربی پیشین پرسپولیس درباره صدرنشینی پرسپولیس با اختلاف 10 امتیازی نسبت به تیم‌های دوم و سوم جدول تاکید کرد: قطعا همه چیز به سود پرسولیس است. اینکه شانس اصلی قهرمانی را برای پرسپولیس قائل هستیم با قهرمان دانستن آن‌ها تفاوت زیادی دارد. بازیکنان نباید با این خیال بازی کنند. آن‌ها باید مراقب خواب قهرمانی‌شان باشند. شاید خیلی‌ها فکر کنند که بازی‌های مهم پرسپولیس از سر راه برداشته شده ست، اما تیم‌هایی نظیر پیکان که برای فرار از منطقه سقوط می‌جنگند می‌توانند خطرساز شوند.

ابراهیمی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم رقابت‌های لیگ برتر با کمترین تعداد مصدوم به پایان برسد. کادرفنی باشگاه‌ها و مربیان بدنساز تیم‌ها وظیفه مهمی بر گردن دارند. بازیکن نباید در زمین مسابقه احساس ضعف کند. اگر بتوانیم خیلی زود خودمان را با شرایط حال حاضر در فوتبال جهان وفق بدهیم موفقیت هایمان در عرصه باشگاهی و ملی افزایش خواهد داشت.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها