کد خبر: 415345
|
۱۳۹۹/۰۴/۰۹ ۰۵:۰۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

انتخابات آمریکا| چرا ترامپ به شدت از بایدن عصبانی است؟

رسانه‌ها و تحلیلگران امور آمریکا دلایل عصبانیت بسیار شدید دونالد ترامپ را در حاشیه تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری پیش رو اعلام کردند.

انتخابات آمریکا| چرا ترامپ به شدت از بایدن عصبانی است؟
کد خبر: 415345
|
۱۳۹۹/۰۴/۰۹ ۰۵:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| انتخابات آمریکا چند ماه دیگر برگزار خواهد شد. در حالی که دو رقیب اصلی در انتخابات آمریکا مشخص شده‌اند اما دونالد ترامپ و جو بایدن دو روش متفاوت را برای حضور در انتخابات آمریکا پیش گرفته‌اند. این روش‌ها باعث شده که رئیس‌جمهور کنونی آمریکا این روزها حال و روز خوشی نداشته باشد. تا جایی که رسانه‌ها و تحلیلگران امور آمریکا دلایل عصبانیت بسیار شدید دونالد ترامپ را در حاشیه تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری پیش رو اعلام کردند.

به گزارش اعتمادآنلاین، خبرگزاری فرانسه گزارش داد به رغم آنکه دونالد ترامپ در حال گشت زدن در نقاط مختلف آمریکا و برگزاری برنامه‌های مختلف تبلیغاتی است، جو بایدن رقیب دموکرات او تنها یک برنامه کوچک در نزدیکی محل اقامتش برگزار کرد و در حالی که ماسک به صورت داشت با حاضرین به گفت‌وگو پرداخت.

به اعتقاد کارشناسان، با وجود ناچیز بودن فعالیت جو بایدن اما او در نظرسنجی‌ها از ترامپ پیشی گرفته و همین موضوع رئیس‌جمهور آمریکا را به شدت عصبانی کرده است.

بر اساس نتایج آخرین نظرسنجی‌ها در 130 روز قبل از برگزاری انتخابات، روزبه‌روز بر شمار رأی‌دهندگان آمریکایی که نسبت به توانمندی ترامپ در شکست ویروس کرونا ابراز ناامیدی می‌کنند، افزوده می‌شود.

به گفته کارشناسان، گرچه نامزد حزب دموکرات با خودقرنطینگی توانسته آرای بسیاری را به سوی خود جلب کند، اما با نزدیک شدن به موعد برگزاری انتخابات و لزوم انجام برخی از اقدامات همچون انتخاب معاون خود، باید به فکر راهکارهای دیگری برای حفظ فاصله اجتماعی با هوادرانش باشد.

به گفته «باری بوردن» مدیر مرکز پژوهش‌های انتخاباتی دانشگاه ویسکانسین، چند روز دیگر بایدن ملزم به حضور در میان مردم خواهد شد تا رأی‌دهندگان باور کنند او یک شخصیت حقیقی بوده و آماده خدمت‌رسانی به آنهاست.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها