«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

رونمایی ویلیامز از ابرخودرو جدیدش+ تصاویر

تلاش فرمول یک برای برگزاری رقابت‌های فصل 2020 تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها را بر آن داشته تا از خودروهای جدیدشان رونمایی کنند. در این میان شرکت ویلیامز، که سال گذشته با یک امتیاز در رده آخر جدول رده‌بندی رقابت‌های فرمول یک قرار گرفت، از خودرو جدیدش رونمایی کرده است.

رونمایی ویلیامز از ابرخودرو جدیدش+ تصاویر
کد خبر: 415393
|
۱۳۹۹/۰۴/۰۸ ۱۴:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ویروس کرونا باعث شد رقابت‌های فرمول یک 2020 به تعویق بیفتد. درست زمانی که عاشقان سرعت آماده بودند تا آغاز رقابت‌های فرمول یک در سال 2020 میلادی را در استرالیا جشن بگیرند، به سبب مثبت شدن تست کرونای یکی از اعضای تیم مک‌لارن این مسابقه لغو شد. بعد از لغو گرندپری استرالیا به دلیل شیوع ویروس کرونا ، مسابقات بحرین، چین، آذربایجان و بسیاری دیگر لغو شد. با کاهش همه‌گیری ویروس کرونا در جهان، مسئولان فرمول یک تصمیم گرفته‌اند رقابت‌های فصل 2020 را برگزار کنند.

تلاش فرمول یک برای برگزاری رقابت‌های فصل 2020 تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها را بر آن داشته تا از خودروهای جدیدشان رونمایی کنند. در این میان شرکت ویلیامز، که سال گذشته با یک امتیاز در رده آخر جدول رده‌بندی رقابت‌های فرمول یک قرار گرفت، از خودرو جدیدش رونمایی کرده است. ویلیامز پس از جدایی از اسپانسر خود یعنی «ROKiT»، وعده داد که در مسابقه اتریش از یک طرح جدید رونمایی کند و حالا این اتفاق رخ داده است.

فرمول یک ویلیامز

خودرو جدید ویلیامز یک زمینه کاملاً سفید دارد که با رنگ آبی سنتی ویلیامز ترکیب شده و جلوه‌ای درخشان از خودرو جدید این کمپانی را به نمایش گذاشته است.

فرمول یک ویلیامز


جورج راسل و نیکولاس لطیفی رانندگان ویلیامز برای فصل 2020 هستند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها