کد خبر: 415505
|
۱۳۹۹/۰۴/۰۹ ۱۳:۰۰:۰۰
| |

عارف آقاسی، مدافع فولاد خوزستان، در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

بازیکنان استقلال باید اخراج می‌شدند

مدافع فولاد خوزستان می‌گوید: صحنه اخراج بازیکنان استقلال کاملاً صحیح بود و داور قضاوت خوبی در این دیدار داشت.

بازیکنان استقلال باید اخراج می‌شدند
کد خبر: 415505
|
۱۳۹۹/۰۴/۰۹ ۱۳:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ترنم کشاورز- عارف آقاسی در گفت‌وگو با « اعتمادآنلاین » در مورد برتری فولاد خوزستان برابر استقلال گفت: دیدار با استقلال یک بازی بسیار سخت و مهم برای ما بود چراکه کسب سه امتیاز این بازی ما را به بالای جدول نزدیک‌تر می‌کرد. از آنجا که استقلال یکی از بهترین خط حمله‌های لیگ را دارد این موضوع کمی کار را برای ما سخت کرد. خداراشکر توانستیم به خوبی برابر این تیم بازی کنیم و دست پر از زمین خارج شویم.

او راجع به نقش پررنگش در مهار مهاجمان کلیدی استقلال و عملکرد خوبش گفت: من یکی از نفراتی بودم که با تمرکز بسیار بالا وارد زمین شدم. به این دلیل که می‌دانستم روز خیلی سختی مقابل استقلال خواهم داشت. خداراشکر بازی بدی نکردم و توانستم در پست خودم وظیفه‌ام را به درستی انجام دهم.

استقلال و فولاد

مدافع فولاد در مورد حیثیتی بودن این برد برای جواد نکونام و فولاد گفت: این پیروزی برای فولاد، آقای نکونام و تمامی بچه‌های تیم مهم و شیرین بود چراکه پیروزی مقابل تیم‌هایی مثل استقلال به همه مجموعه شخصیت می‌بخشد. دیدار با استقلال نسبت به جایگاهی که در جدول داشتیم بازی را بیش از حد برایمان مهم کرده بود. ما فقط و فقط برای کسب سه امتیاز به زمین آمده بودیم و می‌خواستیم برنده شویم. حتی زمانی هم که گل خوردیم به خودمان ایمان داشتیم و می‌دانستیم غیرممکن وجود ندارد و می‌توانیم برنده شویم؛ که خوشبختانه این اتفاق هم به بهترین شکل رخ داد.

استقلال فولاد

آقاسی در واکنش به اینکه استقلالی‌ها معتقدند داوری دیدار به نفع فولاد بوده توضیح داد: این حرف را اصلاً قبول ندارم چون معتقدم صحنه اخراج بازیکنان استقلال کاملاً صحیح بود. به نظرم حتی اگر بازیکن ما خطا هم کرده باشد، بازیکن حریف حق زدن او را نداشت. بدون شک جریمه‌ی زدن اخراج است که داور هم به خوبی آن را به اجرا درآورد. علاوه بر این بعد از اخراج یک پنالتی هم برای ما گرفته نشد و چند خطای 50-50 هم به نفع استقلال سوت زده شد. به هر حال داور هم مثل ما انسان است و هر لحظه ممکن است اشتباه کند؛ اما با تمام اینها فکر می‌کنم قضاوت خوبی انجام داد و صحنه‌های اخراج هم کاملاً صحیح بود.

داور دیدار استقلال و فولاد

او درباره بازی بعدی تیمش مقابل ماشین‌سازی گفت: بازی استقلال برای ما تمام شده و در حال حاضر تمام تمرکزمان روی بازی با ماشین‌سازی است. این بازی اکنون بیش از بازی استقلال برایمان اهمیت دارد. از اینجا به بعد تمامی بازی‌ها برای ما حکم فینال را دارد، سعی می‌کنیم با کمترین اشتباه بهترین نتایج را کسب کنیم و باعث شادی دوستداران فولاد خوزستان شویم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها