کد خبر: 415591
|
۱۳۹۹/۰۴/۰۹ ۰۸:۵۴:۰۷
| |

آرش میر اسماعیلی:

تعلیق جودو ناعادلانه بود

رئیس فدراسیون جودو گفت: اتفاقات جهانی باعث تعلیق ناعادلانه ما شد و شرایط را برای جودو به گونه ای رقم زد تا فعالیت های ما تحت تاثیر قرار بگیرد.

تعلیق جودو ناعادلانه بود
کد خبر: 415591
|
۱۳۹۹/۰۴/۰۹ ۰۸:۵۴:۰۷

اعتمادآنلاین| سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک به همراه کیکاووس سعیدی دبیر کل صبح امروز از فدراسیون جودو بازدید کردند.

در ابتدای این بازدید، آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو به عملکرد ملی پوشان پرداخت و گفت: اتفاقات جهانی باعث تعلیق ناعادلانه ما شد و شرایط را برای جودو به گونه ای رقم زد تا فعالیت های ما تحت تاثیر قرار بگیرد.

وی افزود: ما سعی کردیم از این تهدید فرصتی را به دست آوریم. ما قبلا به صورت گلخانه ای افراد را تحت پوشش قرار می دادیم و وقتی این افراد می رفتند دچار رکود می شدیم. سعی کردیم در بخش پایه برنامه ریزی درستی داشته باشیم. 200 نفر را در رده های مختلف تحت پوشش قرار دادیم. مسابقات لیگ را شروع کردیم که البته به خاطر کرونا نا تمام ماند.

رئیس فدراسیون جودو همچنین اعلام کرد دفاع شخصی شرایط خوبی در فدراسیون دارد و جودو تفاهم نامه ای را با نیروهای مسلح و دانشگاه ها به امضا رسانده است.

وی تصریح کرد: ما به خاطر نظام سیلی خوردیم. متاسفانه در داخل هم سیلی خوردیم و این خوب نبود. شرایطی به وجود آمد که کار ما را سخت تر کرد. خط قرمزها را می دانیم و اگر سیلی خوردیم باعث افتخار است. جودو حمایت نشد و برایم سخت است بگویم بودجه ما 3 میلیارد است که 65 درصد آن را گرفتیم. حالا با این بودحه می توان کار بزرگ کرد؟ ما مثل کشتی نیستیم که دولت حمایت کند و مثل فوتبال بستیم که درآمد زیاد داشته باشیم.

میراسماعیلی خاطرنشان کرد: ما از کمیته 100 درصد بودجه را گرفتیم اما از وزارت نه. ما شرایط کشور را می دانیم اما انتظار حمایت داریم.

انتظار من بیشتر از اینها بود. من بهترین مدال زندگی ام را دادم و مقابل اسرائیل بازی نکردم. اگر فدراسیون الان این شرایط را دارد می دانید چه اتفاقاتی افتاده است. من از همه زندگی ام گذشته ام چون عاشق جودو و کشور هستم اما نیاز به حمایت داریم. با دیپلماسی ورزشی می توانستیم این مشکل را حل کنیم. حضور مسئولان کمیته باعث دلگرمی ماست.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها