سردار اسماعیل کوثری، مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران:

ایران توانمندی خود را در عمل ثابت می‌کند

سردار اسماعیل کوثری شامگاه یکشنبه در مراسم بازخوانی حقوق بشر آمریکایی که در مسجد امام حسن مجتبی(ع) ورامین برگزار شد اظهار کرد: امروز نسل جوان باید با ابعاد مختلف جنایات آمریکا آشنا شود تا طبل رسوایی دفاع از حقوق بشر این کشور جنایتکار عیان شود.

ایران توانمندی خود را در عمل ثابت می‌کند
کد خبر: 415681
|
۱۳۹۹/۰۴/۰۹ ۱۲:۱۱:۰۵

اعتمادآنلاین| مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: ایران اسلامی توانمندی خود را نه در حرف که در عمل ثابت می‌کند.

سردار اسماعیل کوثری شامگاه یک‌شنبه در مراسم بازخوانی حقوق بشر آمریکایی که در مسجد امام حسن مجتبی(ع) ورامین برگزار شد اظهار کرد: امروز نسل جوان باید با ابعاد مختلف جنایات آمریکا آشنا شود تا طبل رسوایی دفاع از حقوق بشر این کشور جنایتکار عیان شود.

وی افزود: حقوق بشری که آمریکا داعیه آن را دارد برای تمامی مردم جهان است و نباید به خاطر آن که قدرت در دست دولت آمریکاست، جنایاتی که انجام می‌دهند در مجامع بین‌المللی مانند سازمان ملل توجیه شود.

مشاور فرمانده کل سپاه با اشاره به این که دو عامل رهبری و ولایت‌مداری باعث پیروزی انقلاب اسلامی شده اظهار کرد: مقابله با زیاده‌خواهی استکبار و جنایات آنان تنها با حرکت در مسیر پیروزی انقلاب محقق می‌شود و باید با دشمن‌شناسی و بصیرت، توطئه دشمن را شناخت.

وی تصریح کرد: امام راحل(ره) با دست خالی و با پشتوانه مردمی، با زیاده‌خواهی ابرقدرت‌ها ایستادگی کرد و چهره پلید آمریکا را برای جهانیان به تصویر کشید، چهره‌ای که امروز برای مردم خود آمریکا نیز نمایان شده است.

کوثری افزود: امروز ایران اسلامی با پشتوانه موهبت‌های الهی و 300 هزار شهید سرافراز، ظرفیت ویژه‌ای برای مقابله با مشکلات اقتصادی دارد ولی بی‌تدبیری برخی از مسئولان مشکلاتی را برای جامعه به همراه آورده است.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: توانمندی ایران فقط به حرف خلاصه نمی‌شود بلکه ایران در تمامی مراحل مواجهه با زیاده‌خواهی آمریکا، اقتدار خود را با عمل به اثبات رسانده و همواره جنایات آمریکا را نمایان کرده است.


ششم تا دوازدهم تیر، هفته بازخوانی حقوق بشر آمریکایی نام‌گذاری شده است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها