تصمیم جدید هیئت‌رئیسه مجلس برای برگزاری جلسات علنی چه بود؟

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی از تصمیم جدید این هیئت برای تغییر در نحوه برگزاری جلسات علنی پارلمان خبر داد و گفت: طبق تصمیم هیئت‌رئیسه مجلس، مقرر شده جلسات علنی مجلس از هفته آینده، سه روز در هفته برگزار شود.

تصمیم جدید هیئت‌رئیسه مجلس برای برگزاری جلسات علنی چه بود؟
کد خبر: 415751
|
۱۳۹۹/۰۴/۰۹ ۱۶:۰۱:۳۵

اعتمادآنلاین| طبق تصمیم اخیر هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی مقرر شده که جلسات علنی پارلمان در روزهای یکشتبه، سه‌شنبه و چهارشنبه برگزار شود.


حسینعلی حاجی‌‌دلیگانی، عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی از تصمیم جدید این هیئت برای تغییر در نحوه برگزاری جلسات علنی پارلمان خبر داد و گفت: طبق تصمیم هیئت‌رئیسه مجلس، مقرر شده جلسات علنی مجلس از هفته آینده، سه روز در هفته برگزار شود.

وی افزود: طبق تصمیم هیئت‌رئیسه مجلس، قرار است از هفته آینده، جلسات علنی مجلس در روزهای یکشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه برگزار شود.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس ادامه داد: طبق مأموریتی که آقای قالیباف رئیس مجلس به کمیسیون‌ها برای شناسایی اولویت‌ها داده است، گزارشی از این اولویت‌ها از سوی روسای کمیسیون‌ها به هیئت‌رئیسه ارائه خواهد شد.

حاجی‌دلیگانی اضافه کرد: اولویت جلسات مجلس و کمیسیون‌های تخصصی در این دوره، قطعا رسیدگی به وضع معیشتی و اقتصادی مردم است که به طور جدی در این جلسات پیگیری خواهد شد.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس در پایان خاطرنشان کرد: همچنین در تصمیم دیگری مقرر شده که جلسات کمیسیون‌ها نیز بعدازظهر روزهای یکشنبه و سه‌شنبه تشکیل شود.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها