کد خبر: 415785
|
۱۳۹۹/۰۴/۰۹ ۲۰:۰۶:۰۰
| |

محسن هاشمی: نمی‌خواهم جای حناچی را بگیرم

هاشمی با اشاره به تیتر یکی از روزنامه‌ها با عنوان «من اگر شهردار شوم» نیز گفت: موضوع در تیتر روزنامه، بد مطرح شد و این بدین معنی نبود که می‌خواهم شهردار شوم.

محسن هاشمی: نمی‌خواهم جای حناچی را بگیرم
کد خبر: 415785
|
۱۳۹۹/۰۴/۰۹ ۲۰:۰۶:۰۰

اعتمادآنلاین| محسن هاشمی روز شنبه در پاسخ به این سوال که «اگر به گذشته برمی‌گشتید، باز هم تمایلی برای شهردار‌ تهران ‌شدن داشتید؟ یا خوشحال هستید که در این شرایط در این مسئولیت نیستید»، گفت: «اگر از نظر عافیت‌طلبی و درامان‌بودن از انتقادات و هزینه‌ها نگاه کنیم، شاید از نظر شخصی به نفع من شد که در مسئولیت اجرایی مدیریت شهری قرار نگرفتم؛ اما اگر از بعد انتظارات مردم و ظرفیت‌ها نگاه کنیم، علاقه زیادی داشتم که دست‌کم در چند اولویت این دوره بتوانم کارنامه مقبولی به مردم ارائه دهم؛ به‌ویژه در چهار حوزه حمل‌ونقل عمومی، پسماند، نوسازی بافت‌های فرسوده و آسیب‌های اجتماعی؛ چه من شهردار می‌شدم و چه فرد دیگری، باید در این حوزه‌ها تحول ایجاد می‌شد و در این فرصت باقی‌مانده باید انجام بگیرد».

برخی با اهداف سیاسی و پروژه تضعیف شهرداری و شورای شهر تهران از اظهارات محسن هاشمی چنین برداشت کردند که او تمایل دارد با حذف حناچی بر کرسی شهرداری تکیه بزند که ادعای باطلی بود.

رئیس شورای شهر لازم دانست درباره این موضوع توضیحاتی ارائه دهد. هاشمی با اشاره به تیتر یکی از روزنامه‌ها با عنوان «من اگر شهردار شوم» نیز گفت: موضوع در تیتر روزنامه، بد مطرح شد و این بدین معنی نبود که می‌خواهم شهردار شوم.

در آنجا پرسش را من این‌گونه پاسخ دادم که اگر من بودم شکل عمل متفاوت بود. وی در مورد اظهاراتش در یک مصاحبه دیگر با موضوع عدم‌ساخت حتی یک متر تونل مترو، گفت: باید تاکید کنم که موضوع صحبت من در مورد کمک‌های دولت در این باره بود که آن نیز محقق نشده است.

منبع: آرمان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها