رقابت‌های اسکار با معرفی اولین مدعیان بهترین فیلم کلید خورد

با معرفی و بارگذاری چند فیلم به عنوان مدعیان نامزدی اسکار توسط آکادمی، بزرگترین رقابت سینمایی جهان کلید خورد.

رقابت‌های اسکار با معرفی اولین مدعیان بهترین فیلم کلید خورد
کد خبر: 415918
|
۱۳۹۹/۰۴/۱۰ ۱۱:۵۶:۲۸

اعتمادآنلاین| از آنجا که نود و سومین دوره جوایز سالانه آکادمی اسکار تا 25 آوریل 2021 برگزار نخواهد شد، کمی زود است که راجع به مدعیان آن صحبت کنیم، اما به تازگی آکادمی علوم و هنر‌های سینما به بیش از 9 هزار نفر از اعضای خود اعلام کرده است که اولین گروه از آثار ارسالی برای بخش بهترین فیلم در اتاق نمایش آکادمی بارگذاری شده است تا اعضاء بتوانند آن‌ها را تماشا کنند.

فیلم ارسالی بخش بهترین فیلم که برای رای دهندگان اسکار بارگذاری شده است شامل فیلم‌های «دستیار»، «کمپ کریپ»، «5 همخون» به کارگردانی اسپایک لی، «نیمی از آن»، «پادشاه جزیره استتن»، «دختران گمشده»، «همسران نظامی»، «هرگز به‌ندرت گاهی همیشه» و «تور جهانی ترول ها» می‌شود.

با نگاهی دقیق تر، چهار عنوان از کمپانی نتفلیکس، سه اثر از یونیورسال و دو مورد هم از بلیکر استریت حضور دارند.


فیلم‌های حاضر در اسکار نود و دوم روی این سرویس در دسترس اعضا نیستند. آکادمی اعلام کرد که موارد بیشتری به این لیست اضافه خواهد کرد.

آکادمی به اعضای خود گفته است: در طی هشت ماه آینده، فیلم‌هایی را که توسط توزیع کنندگان ارسال خواهد شد را اضافه می‌کنیم و شما قادر خواهید بود بهترین فیلم‌ها و اجرا‌های سال را ببینید.

فیلم‌های اسکار 92 دیگر در این پلتفرم در دسترس نیستند. عنوان‌های جدید تا زمان انتخابات مقدماتی نامزد‌ها در دسترس خواهند بود. بعد از آن تنها نامزد‌های اعلام شده تا زمان برگزاری جوایز اسکار برای اعضاء قابل مشاهده هستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها