کد خبر: 415941
|
۱۳۹۹/۰۴/۱۱ ۰۷:۳۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

ویروس کرونا| جمعیت ضد ماسک در آمریکا تشکیل شد

شماری از مردم آمریکا برای اعلام مخالفت خود با به صورت زدن ماسک ضمن تشکیل کمپین برای قانونی کردن این اقدام فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.ا عضای این گروه قوانین دولت آمریکا در رابطه با الزام استفاده از ماسک را جنایت علیه بشریت می‌دانند و برای عدم استفاده از ماسک نیز دلایل عجیب و غریبی ارائه می‌کنند.

ویروس کرونا| جمعیت ضد ماسک در آمریکا تشکیل شد
کد خبر: 415941
|
۱۳۹۹/۰۴/۱۱ ۰۷:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ویروس کرونا جهان را در برگرفته است. در طول ماه‌های اخیر بسیاری از پژوهش‌ها به این نتیجه رسیده که برای مقابله با شیوع ویروس کرونا بهترین راه استفاده از ماسک است. استفاده از ماسک در بسیاری از نقاط دنیا اجباری شده اما هستند کسانی که بی‌توجه به ویروس کرونا ، با استفاده از ماسک به شدت مخالف می‌کنند.

به گزارش اعتمادآنلاین، راشا تودی در این باره خبر داد، شماری از مردم آمریکا برای اعلام مخالفت خود با به صورت زدن ماسک ضمن تشکیل کمپین برای قانونی کردن این اقدام فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

اعضای این گروه قوانین دولت آمریکا در رابطه با الزام استفاده از ماسک را جنایت علیه بشریت می‌دانند و برای عدم استفاده از ماسک نیز دلایل عجیب و غریبی ارائه می‌کنند.

یکی از اعضای این گروه در نشستی به خبرنگاران گفت: این یک آزادی فردی است، همان‌طور که من در انتخاب نحوه پوششم آزاد هستم در استفاده از ماسک هم باید آزاد باشم. من مایلم آزادانه نفس بکشم.

به گزارش رسانه‌ها، این گروه مخالف استفاده از ماسک در حال حاضر جنجالی در ایالات متحده به ویژه در شبکه‌های اجتماعی به پا کرده‌اند.

آنها با ورود به شورای شهر پالم بیچ (Palm Beach)، یکی از شهرهای ایالت فلوریدا، کوشیدند تا صدای اعتراض خود را به گوش مسئولان برسانند و دلایل مخالفت خود را به اعضای آن اعلام کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها