کد خبر: 416079
|
۱۳۹۹/۰۴/۱۱ ۰۸:۳۷:۵۷
| |

سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش:

پدافند هوایی خط مقدم دفاع است

فرمانده کل ارتش در بازدید از سایت رادار شهید نادری بیله‌سوار اردبیل گفت: پدافند هوایی با تکیه بر جوانان و استفاده از ظرفیت‌های داخلی، نیازهای خود را تامین می‌کند و وابستگی به خارج از کشور ندارد.

پدافند هوایی خط مقدم دفاع است
کد خبر: 416079
|
۱۳۹۹/۰۴/۱۱ ۰۸:۳۷:۵۷

اعتمادآنلاین| سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش با حضور در منطقه پدافند هوایی شمالغرب از سایت رادار شهید نادری بیله سوار استان اردبیل بازدید کرد.


وی در این بازدید در جمع کارکنان ایستگاه رادار شهید نادری با اشاره به اهمیت راهبردی سایت های راداری در رصد آسمان کشور گفت: امروز استفاده از رادارهای بومی یک نقطه قوت برای شبکه پدافند هوایی کشور است و آسمان ایران اسلامی با چشمان تیز بین همه عناصر پدافند هوایی به صورت شبانه روزی رصد می شود.


فرمانده کل ارتش افزود: پدافند هوایی با تکیه بر جوانان و استفاده از ظرفیت های داخلی در حوزه‌های موشکی، راداری، ارتباطی، اطلاعات و شناسایی و بخش‌های مربوط به مراقبت از آسمان کشور نیاز های خود را تامین می کند و وابستگی به خارج از کشور ندارد.


وی ضمن بازدید از قسمت های مختلف این سایت راداری، میزان آمادگی رزمی-عملیاتی نیروهای مستقر در آن را مورد بررسی وارزیابی قرار داد.


سرلشکر موسوی با اظهار رضایت از اشراف و آمادگی عملیاتی این ایستگاه گفت: پدافند هوایی خط مقدم دفاع است و لازم است هر چه بیشتر در راستای ارتقای توان و آمادگی رزمی این بخش مهم از نیروهای مسلح تلاش شود.


امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی در این بازدید فرمانده کل ارتش را همراهی می کرد.


فرمانده کل ارتش همچنین در ادامه بازدید از یگان های استان اردبیل، از پاسگاه های مرزبانی در امتداد مرزهای این استان بازدید کرد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها