کد خبر: 416140
|
۱۳۹۹/۰۴/۱۱ ۱۰:۳۲:۴۳
| |

اعمال محدودیت‌های یک هفته‌ای در مشهد

براساس مصوبه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا خراسان رضوی، مشهد از شنبه، 14 تیر به مدت یک هفته تعطیل خواهد شد.

اعمال محدودیت‌های یک هفته‌ای در مشهد
کد خبر: 416140
|
۱۳۹۹/۰۴/۱۱ ۱۰:۳۲:۴۳

اعتمادآنلاین| دکتر حمیدرضا رحیمی، مسئول کارگروه اطلاع رسانی بیماری کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اعلام این خبر افزود: هم اینک مصوب شد که برخی محدودیت‌ها برای کنترل کرونا در این کلانشهر اعمال شود.

وی ادامه داد: براساس اعلام اخیر ستاد ملی مقابله با کرونا، گروه 3 و 4 موارد ویژه شامل تعطیلی و محدودیت در این استان و به ویژه مشهد اجرا خواهد شد.

رحیمی خاطرنشان کرد: دانشگاه ها، مدارس، حوزه‌های علمیه، آموزشگاه‌های زبان و کتابخانه‌ها در حوزه آموزش، مهد‌های کودک، استخرها، سینما و مراکز هنری و فرهنگی، موزه ها، تالار‌های پذیرایی، سالن‌های زیبایی بانوان در حوزه اصناف، کاهش زمان فعالیت‌های مترو و اتوبوسرانی، مساجد و تکایا و آزمون‌های حضوری در تمامی رشته‌های تحصیلی تعطیل خواهند بود.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: در گروه چهار فعالیت‌های آسیب زا، برگزاری هرگونه مراسم و همایش اجتماعی، فرهنگی و مذهبی تعطیل می‌شود.

وی افزود: رشته‌های ورزشی پرخطر و پر برخورد همانند کشتی و رشته‌های رزمی همچنان ممنوع و تعطیل خواهد بود و مدارس شبانه روزی نیز فعالیت شان متوقف خواهد شد.

رحیمی در ارتباط با دورکاری کارمندان گفت: گروه‌های شاغل حساس برای دورکاری در اولویت خواهد بود.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد تصریح کرد: مجموعه‌های خدمات غذایی و عصرانه همچون کافی شاپ‌ها و قهوه خانه‌ها نیز تعطیل خواهد بود که مراکز با عرضه مواد دخانی در اولویت تعطیلی می‌باشند.

عضو ستاد مقابله با کرونا خراسان رضوی در مورد فعالیت باشگاه‌های ورزشی تاکید کرد: مجموعه‌های آبی همچنان تعطیل هستند و باشگاه‌های ورزشی سالنی تعطیل خواهند شد.

گفتنی است این مقررات به مدت یک هفته اجرا خواهد شد و براساس اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، امکان تمدید آن تحت شرایط خاصی وجود خواهد داشت.

منبع: شهرآرا نیوز

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها