کد خبر: 416181
|
۱۳۹۹/۰۴/۱۱ ۱۲:۱۰:۳۲
| |

لیگ برتر فوتسال زنان لغو شد

مدیران فدراسیون فوتبال، با توجه به شرایط قرمز و ویژه شهر‌های مشهد، اهواز و تهران و اهمیت دادن به سلامت بازیکنان و اعضای کادرفنی تیم‌ها، ادامه مرحله پلی‌آف لیگ برتر فوتسال زنان را ملغی کردند.

لیگ برتر فوتسال زنان لغو شد
کد خبر: 416181
|
۱۳۹۹/۰۴/۱۱ ۱۲:۱۰:۳۲

اعتمادآنلاین| کی از رشته‌های بلاتکلیف پس از تعطیلات حدوداً پنج ماه پیش آمده به دلیل شیوع کرونا، فوتسال بانوان بود؛ رقابت‌هایی که در سطح لیگ برتر، چهار تیم توانسته بودند به مرحله پلی‌آف برسند و در کوران مسابقات، کرونا باعث شد تا لیگ تعطیل شود و حالا بعد از پنج ماه بلاتکلیفی و البته برگزاری جلسات مکرر سرانجام سرنوشت آن مشخص شد.

تا پیش از جلسه روز گذشته که میان مسئولان سازمان لیگ فوتسال و مسئولان عالی‌رتبه فدراسیون فوتبال برگزار شد، چندین بار تصمیم‌گیری درباره سرنوشت لیگ پانزدهم فوتسال بانوان انجام شده بود که هر بار مخالفت تیم‌ها یا رخداد دیگری باعث می‌شد تا مصوبات لغو شود، اما مصوبه دیرو فصل الختام لیگ فوتسال بانوان را اعلام کرد.

براساس صورت جلسه تدوین شده نشست دیروز مدیران فدراسیون فوتبال، با توجه به شرایط قرمز و ویژه شهر‌های مشهد، اهواز و تهران و اهمیت دادن به سلامت بازیکنان و اعضای کادرفنی تیم‌ها، ادامه مرحله پلی‌آف لیگ برتر فوتسال بانوان ملغی و این مسابقات به صورت نیمه تمام و بدون تعیین قهرمان به پایان رسید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها