فرمانده نیروی زمینی ارتش:

دغدغه فرماندهی کل ارتش بر طرف کردن موانع و مشکلات معیشتی کارکنان است

فرمانده نیروی زمینی ارتش از ساخت 11 هزار و 800 واحد در سطح یگان های نزاجا خبر داد و گفت: از این منازل تاکنون 1200 واحد در مناطق مختلف کشور تحویل کارکنان جان برکف نیروی زمینی ارتش شده است.

دغدغه فرماندهی کل ارتش بر طرف کردن موانع و مشکلات معیشتی کارکنان است
کد خبر: 416208
|
۱۳۹۹/۰۴/۱۱ ۱۳:۱۹:۵۵

اعتمادآنلاین| امیر سرتیپ کیومرث حیدری با حضور در استان آذربایجان شرقی، از یگان‌های ارتش در این استان اعم از تیپ 321مرند، هوانیروز، تیپ 364 مهاباد و گروه 11 توپخانه مراغه بازدید و آمادگی رزمی و توان دفاعی این یگان‌ها را مورد ارزیابی قرار داد.

وی در ادامه از پروژه منازل سازمانی در حال ساخت تیپ های 321 و هوانیروز بازدید کرد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه این بازدیدها گفت: تمام دغدغه فرماندهی کل ارتش بر طرف کردن موانع و مشکلات معیشتی کارکنان است و احداث و ساخت منازل سازمانی جدید اولویت مهم در حوزه معیشتی است.

امیر سرتیپ حیدری با بیان اینکه در نیروی زمینی ارتش باید 23 هزار واحد سازمانی احداث شود، افزود: 11 هزار و 800 واحد در سطح یگان های نزاجا در حال ساخت است که پیشرفت بسیار خوبی را پشت سر گذاشته است.

وی تاکید کرد: از این منازل تا کنون 1200 واحد در مناطق مختلف کشور تحویل کارکنان جان برکف نیروی زمینی ارتش شده است. کارکنان عزیز و خانواده های محترم با صبر و بردباری مجموعه مهندسی نزاجا را همراهی کنند تا در آینده ای نزدیک شاهد تحویل تعداد زیادی از منازل جدید به آنها باشیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش همچنین با حضور در مرز بازرگان ازمناطق مرزی شمال غرب کشور، آمادگی رزمی یگان‌های این هنگ مرزی را مورد ارزابی قرار داد.

منبع:ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها