«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

دور دنیا| شباهتی که برای هنرمند چینی دردسرساز شد

گرچه مردم شرق آسیا شباهت زیادی به یکدیگر دارند، اما شباهت بسیار بیشتر یک هنرمند چینی به رئیس‌جمهور این کشور از نگاه سرویس‌های اطلاعاتی چین فعالیت فرهنگی او را در فضای مجازی به شدت محدود کرده و برایش به یک دردسر بزرگ تبدیل شده است.

دور دنیا| شباهتی که برای هنرمند چینی دردسرساز شد
کد خبر: 416282
|
۱۳۹۹/۰۴/۱۶ ۰۸:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| گرچه مردم شرق آسیا شباهت زیادی به یکدیگر دارند، اما شباهت بسیار بیشتر یک هنرمند چینی به رئیس‌جمهور این کشور از نگاه سرویس‌های اطلاعاتی چین فعالیت فرهنگی او را در فضای مجازی به شدت محدود کرده و برایش به یک دردسر بزرگ تبدیل شده است.

به گزارش اعتمادآنلاین دیلی‌میل خبر داد: لیو کیکینگ خواننده مشهور اپرا به دلیل آنچه که مسئولان امنیتی شباهت شدید او به شی جین پینگ رئیس‌جمهور چین خوانده‌اند دچار محدودیت‌های شدیدی در فضای مجازی شده است.

یکی از این محدودیت‌ها بسته شدن چندباره صفحه او در یکی از اپلیکیشن‌های اجتماعی چینی است.

در حالی مسئولان چینی صفحه این خواننده را مسدود می‌کنند که او 41 هزار دنبال‌کننده دارد و درس‌های موسیقی‌اش را از این طریق در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد.

او بازگو کرده است، شباهت موجود دلیل اصلی مسدود شدن صفحه‌اش بوده و این برای سومین بار است که تحت عنوان «استفاده از عکس‌های رئیس‌جمهور» این صفحه مسدود می‌شود.

به گفته این هنرمند چینی، او چند بار اطلاعات شخصی و تصاویرش را برای مسئولان ذی‌ربط چینی ارسال کرده است، اما بعد از مدتی مجدداً همان اتهامات تکرار و صفحه‌اش در فضای مجازی مسدود می‌شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها