تساوی میلان در هفته بیست و نهم سری آ

سری آ ایتالیا با رهایی آث میلان از شکست مقابل حریف رده نوزدهمی و ناکامی دیگر برای فیورنتینا، پیگیری شد.

تساوی میلان در هفته بیست و نهم سری آ
کد خبر: 416390
|
۱۳۹۹/۰۴/۱۲ ۰۹:۲۲:۴۶

اعتمادآنلاین| بامداد پنجشنبه در ادامه دیدارهای هفته بیست و نهم لیگ باشگاه‌های ایتالیا، تیم فوتبال آث میلان که فصل سختی را تجربه می‌کند در زمین تیم رده نوزدهمی اسپال با گل‌های دقایقی پایانی از شکست گریخت و به تساوی دو بر دو رسید.

«والوتی» در دقیقه 13 گل نخست را به ارمغان آورد و در دقیقه 30 «سرجیو فلوکاری» با شوتی تماشایی از پشت محوطه جریمه زننده یکی از زیباترین گل‌های فصل جاری لقب گرفت.

در دقیقه 35 «چالهان اوغلو» هافبک ترکیه‌ای یکی از گل‌های خورده میلان را جبران کرد اما این گل در ادامه با استفاده از سیستم کمک داور ویدئویی، مردود شد.

میزبان از دقیقه 43 با اخراج «دی‌الساندرو» با یک بازیکن به کمتر به کار ادامه داد.

میلان در نیمه دوم برای جبران نتیجه، سراسر حمله شد و «لیائو» که به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمده بود در دقیقه 80 گل نخست روسونری را به‌ثمر رساند.

در دقیقه 94 «ویکاری» مدافع اسپال به اشتباه دروازه تیم خود را گشود تا بازی با تساوی به اتمام برسد.

میلان با این نتیجه 43 امتیازی شد و در رتبه هفتم باقی ماند و اسپال نیز به امتیاز 19 رسید.

در دیگر دیدار مهم، فیورنتینا در دیدار خانگی مقابل ساسولو با حساب سه بر یک شکست خورد تا ناکامی دیگری را تجربه کرده و در امتیاز 31 ماندگار شود.

در سایر بازی‌ها، هلاس‌ورنا برابر پارما به پیروزی ارزشمند سه بر دو رسید و جمع امتیازات خود را به عدد 42 رساند و لچه نبرد تیم‌های قعر جدول را با حساب دو بر یک به سمپدوریا واگذار کرد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها