کد خبر: 416465
|
۱۳۹۹/۰۴/۱۲ ۱۴:۲۵:۰۲
| |

توافق با استانداری‌های سراسر کشور برای تامین مسکن مددجویان

با حضور رئیس کمیته امداد، هزار واحد مسکونی در استان فارس به بهره‌برداری رسید و تحویل خانواده‌های تخت حمایت شد.

توافق با استانداری‌های سراسر کشور برای تامین مسکن مددجویان
کد خبر: 416465
|
۱۳۹۹/۰۴/۱۲ ۱۴:۲۵:۰۲

اعتمادآنلاین| سیدمرتضی بختیاری در مراسم افتتاح هزار واحد مسکن مددجویان استان فارس گفت: برنامه کمیته امداد تامین مسکن با اولویت خانواده‌های ایتام و خانواده‌های بالای سه نفر جمعیت است.

رئیس کمیته امداد ارائه وام قرض‌الحسنه برای رهن و اجاره را از دیگر اقدامات این نهاد برای حمایت از مددجویان عنوان کرد و افزود: در همین راستا 150 میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه رهن مسکن پیش‌بینی و عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

وی از توافق با استانداری‌های سراسر کشور برای تامین مسکن مددجویان خبر داد و تاکید کرد: استانداری‌ها موافقت کرده‌اند در شهرهای بالای 20 هزار نفر جمعیت، زمین برای ساخت واحدهای مسکونی در اختیار قرار دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، همچنین در مراسمی با حضور رئیس کمیته امداد 1500 فقره جهیزیه و 2 هزار مورد لوازم سرمایشی به زوج‌های جوان و خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان فارس اهدا شد.

سیدمرتضی بختیاری در این مراسم با تقدیر از همکاری خیران و مردم نیکوکار در تامین جهیزیه و لوازم زندگی خانواده‌های نیازمند، گفت: خیران و موسسات خیریه توانستند 1500 هزار جهیزیه به ارزش واقعی هر کدام 18 میلیون تومان تهیه و به نیازمندان ارائه کنند.

وی اشتغال‌زایی را در کنار مسکن از جمله زمینه‌های توانمندسازی مددجویان دانست و ادامه داد: در استان فارس سال گذشته 12 هزار فرصت شغلی با اعتباری بالغ بر 300 میلیارد تومان ایجاد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، رئیس کمیته با بیان اینکه برنامه این نهاد ایجاد 200 هزار شغل در سال جاری است، افزود: امسال 400 میلیارد تومان تسهیلات به منظور ایجاد اشتغال برای 20 هزار نفر در استان فارس تخصیص می‌یابد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها