کد خبر: 416471
|
۱۳۹۹/۰۴/۱۲ ۱۴:۴۴:۳۰
| |

محمدحسین فرهنگی، سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی:

رسانه‌های معاند سعی دارند اقدامات قوه قضاییه را خلاف واقع جلوه دهند

سخنگوی هیات رئیسه مجلس بیان کرد: اکنون که قوه قضاییه بر ریل خود در حال حرکت است باید برای هماهنگی قوا در مبارزه با فساد پیشقدم شود و احساس مثبتی را در جامعه نسبت به اقدامات خود ایجاد کند.

رسانه‌های معاند سعی دارند اقدامات قوه قضاییه را خلاف واقع جلوه دهند
کد خبر: 416471
|
۱۳۹۹/۰۴/۱۲ ۱۴:۴۴:۳۰

اعتمادآنلاین| محمدحسین فرهنگی، سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی درباره بیانات رهبر معظم انقلاب در ارتباط تصویری با رییس و مسئولان عالی قضایی و همچنین رووسای کل دادگستری‌های سراسر کشور بیان کرد: قوه قضاییه در دوره جدید کاری خود موفق عمل کرده و ما شاهد اتفاقات مثبتی در دستگاه قضا در بعد سالم‌سازی این دستگاه و برخورد با فساد بوده‌ایم.

سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رسانه‌های معاند سعی دارند اقدامات قوه قضاییه را خلاف واقع جلوه دهند، یادآور شد: هرگونه پرهیز از افراط و تفریط و تمرکز بر اجرای صحیح قانون از مؤلفه‌های مثبتی است که در فرایند گسترش عدالت موثر است. لذا باید اقدامات دستگاه قضا رسانه‌ای شود تا تلاش مخالفان بین‌المللی جمهوری اسلامی نتایج مورد نظر آنها را نداشته باشد.

فرهنگی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب درباره اهمیت پیشگیری از وقوع جرم، اظهارداشت: درباره پیشگیری از جرم، لایحه‌ای در جریان است که باید نهایی شود. همچنین استقلال نهاد وکالت از قوه قضاییه نیز موضوع دیگری است که باید دنبال شود چرا که در حال حاضر شاهد نهادهای موازی و با ساز و کارهای متفاوت هستیم.

وی، آسیب‌شناسی حوزه‌های متنوع قضایی را از وظایف دستگاه قضا عنوان کرد و افزود: اکنون که قوه قضاییه بر ریل خود در حال حرکت است باید برای هماهنگی قوا در مبارزه با فساد پیشقدم شود و احساس مثبتی را در جامعه نسبت به اقدامات خود ایجاد کند.

فرهنگی با اشاره به نقش قوه قضاییه در حوزه جهش تولید یادآور شد: عملکرد بنگاه‌های اقتصادی، بانک‌ها و واحدهای تولیدی برای تحقق جهش در حوزه تولید بسیار مهم است و قوه قضاییه نیز در این راستا و برای جلوگیری از رکود صنایع و تولیدات خرد باید اقدامات مثبتی داشته است.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس یازدهم خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در ارتباط تصویری با مسئولان قضایی، همچنین تاکید ویژه‌ای بر اجتناب از فضای اتهام زنی‌های بی‌مبنا و آلوده کردن فضای جامعه با تزریق اطلاعات خلاف واقع داشتند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها