ذبیح‌الله اعظمی‌ ساردویی، نماینده کرمان در مجلس یازدهم:

دولت در مواجهه با کرونا اقدامات بزرگی انجام داده است

نماینده کرمان گفت: افرادی که سیاه‌نمایی می‌کنند و به هر طریق ممکن دولت را می‌کوبند (می‌خواهند دولت را تخریب کنند)، باید در قضاوت منصف باشند و مشکلات کشور را نیز مدنظر قرار دهند.

دولت در مواجهه با کرونا اقدامات بزرگی انجام داده است
کد خبر: 416475
|
۱۳۹۹/۰۴/۱۲ ۱۵:۰۴:۴۰

اعتمادآنلاین| ذبیح‌الله اعظمی‌ ساردویی، نماینده کرمان، جیرفت و عنبرآباد در مجلس بیان کرد: اگر نگاهی به دور اول و دوم ریاست جمهوری دکتر روحانی بیندازیم، انصافا دولت تدبیر امید، خدمات فراوانی برای مردم انجام داده است.

نماینده کرمان، جیرفت و عنبرآباد در مجلس افزود: با در نظر گرفتن شرایط جهانی، خروج آمریکا از برجام و تحریم‌های ظالمانه و یک‌جانبه علیه ایران که مغایر با حقوق بین‌الملل و منشور سازمان ملل متحد است و نیز عدم همراهی و پایبندی اروپا به تعهداتشان، موجب شد دولت نتواند برنامه‌های خود را اجرایی کند.

اعظمی‌ساردویی تصریح کرد: در حال حاضر نیز قیمت نفت در دنیا کاهش پیدا کرده و فروش نفت ایران نیز، به‌ دلیل شرایط تحریمی کشور، به زیر 500 هزار بشکه رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: لذا افرادی که سیاه‌نمایی می‌کنند و به هر طریق ممکن دولت را می‌کوبند (می‌خواهند دولت را تخریب کنند)، باید در قضاوت منصف باشند و مشکلات کشور را نیز مدنظر قرار دهند.

منتخب کرمان در مجلس یازدهم با اشاره به شرایط همه‌گیری ویروس کرونا در جهان، یادآور شد: شیوع این ویروس، اقتصاد دنیا را با مشکل مواجه کرده و امروز همه کشورها با مشکلاتی مانند بیکاری، گرانی و حتی قحطی دست و پنجه نرم می‌کنند. صنعت گردشگری تقریبا به مرز تعطیلی کشیده شده و میلیون‌ها نفر در سراسر جهان به واسطه این ویروس شغل خود را از دست داده‌اند.

دولت در مواجهه با کرونا اقدامات بزرگی انجام داده است

اعظمی‌ساردویی با اشاره به اقدامات دولت در مواجهه با ویروس کرونا گفت: دولت در مواجهه با شیوع کرونا اقدامات بسیار خوبی انجام داده و بحمدالله برخلاف سایر کشورها، هیچ کمبود و قحطی در کالاهای اساسی مردم نداشته‌ایم و این کار بزرگ را دولت انجام داده است.

این نماینده مجلس یازدهم خاطرنشان کرد: باید همه بخش‌های نظام و سه قوه با اتحاد، دست در دست همدیگر داده و با همدلی و همبستگی مشکلات مردم را به حداقل برسانند.

وی خاطرنشان کرد: کسی منکر مشکلات خصوصا مشکلات اقتصادی، تورم و گرانی نیست ولی برخی‌ها به خاطر مسائل سیاسی، سیاه‌نمایی می‌کنند. عملکرد دولت در زمان همه‌گیری بحران کرونا و تحریم‌های ظالمانه خوب بوده و نیازها و کالاهای اساسی مردم را تامین کرده است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها