کد خبر: 416484
|
۱۳۹۹/۰۴/۱۲ ۱۵:۲۸:۰۰
| |

علی لطیفی :

استقلال از حاشیه ضربات زیادی خورده است

پیشکسوت استقلال گفت: «فرهاد مجیدی» در بدترین زمان ممکن هدایت استقلال را بر عهده گرفت و او جانشین استراماچونی شد که هواداران امیدواری زیادی به تیم وی داشتند.

استقلال از حاشیه ضربات زیادی خورده است
کد خبر: 416484
|
۱۳۹۹/۰۴/۱۲ ۱۵:۲۸:۰۰

اعتمادآنلاین| علی لطیفی اظهار داشت: استقلال با استراماچونی نتایج بسیار خوبی کسب کرده بود و انتظارات از تیمی که سرمربی‌اش بهترین بازی‌ها را به نمایش می‌گذاشت بالا رفته است.

وی افزود: «فرهاد مجیدی» در بدترین زمان ممکن هدایت استقلال را بر عهده گرفت و او جانشین استراماچونی شد که هواداران استقلال امیدواری زیادی به تی وی داشتند. مجیدی اگر در آن برهه زمانی، هدایت استقلال را قبول نمی‌کرد بهترین و منطقی‌ترین تصمیم را می‌گرفت.

لطیفی تصریح کرد: استقلال از حاشیه و اتفاقاتی که برای این تیم در هفته‌های اخیر به وجود آمده است ضربات زیادی خورده و باید برای ادامه راه این حاشیه‌ها از بین رود.

وی تاکید کرد: فرهاد مجیدی بازیکن بزرگی بوده اما در امر مربیگری تجربه لازم را نداشته و باید از تجربیات پیشکسوتان استقلال استفاده کند.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: الان تمام فکر و ذهن استقلال باید گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان آسیا، قهرمانی در جام حذفی و صعود در لیگ قهرمانان آسیا باشد تا بتواند فصل را به بهترین شکل ممکن به پایان برساند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها