دونالد ترامپ:

ویروس چینی آسیب زیادی به آمریکا زد/ چین می‌توانست جلوی کووید-19 را بگیرد اما این کار را نکرد

ترامپ گفت: ویروس مهلک چینی بسیار ضربه‌هایی به ما زده است و ما در حال بهبود هستیم. مشغول بهبود هستیم. همه این‌ها نشان‌دهنده آن است که بسیار خوب پیش می‌رویم.

ویروس چینی آسیب زیادی به آمریکا زد/ چین می‌توانست جلوی کووید-19 را بگیرد اما این کار را نکرد
کد خبر: 416488
|
۱۳۹۹/۰۴/۱۲ ۱۷:۳۶:۰۷

اعتمادآنلاین| «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری آمریکا امروز- پنجشنبه- در نشستی خبری شرکت کرد.

به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه تلویزیونی ان‌بی‌سی، وی در این نشست گفت: «ما طی ماه‌های اخیر مشاغل بسیاری برای سیاه‌پوستان ایجاد کردیم که این بسیار زیاد بوده و رکوردی برای خود به حساب می‌آید. در زمینه اسپانیایی‌تبارها و زنان نیز همین امر حاکم است.»

ترامپ گفت: «80 درصد مشاغل کوچک در آمریکا باعث شده است و این قضیه باعث می‌شود آمار ما در ماه‌های آینده بهتر شود. این برخلاف آماری است که رسانه‌های دروغین گزارش می‌دهند. آمار ما بسیار خوب است.»

وی در ادامه گفت: «آمار بیکارانی که وارد کار می‌شوند نیز 43 درصد است و این قضیه به‌خوبی کنترل می‌شود.»

ترامپ گفت: «این ویروس مهلک چینی بسیار ضربه‌هایی به ما زده است و ما در حال بهبود هستیم. مشغول بهبود هستیم. همه این‌ها نشان‌دهنده آن است که بسیار خوب پیش می‌رویم.»

وی افزود: «باقی نامزدها می‌خواهند مالیات را بالا ببرند و این امر به نابودی بازارها می‌انجامد. رویداد وحشتناکی که در چین صورت گرفت به کل دنیا رسید و آن‌ها در چین می‌توانستند جلویش را بگیرند. خودشان هم می‌دانند. اما چنین نکردند.»

ترامپ در ادامه گفت: «می‌خواهیم کلیساها سریع باز شوند و برخی ایالت‌ها زیر بار این قضیه نمی‌روند و در این زمینه مداخله می‌کنیم. درک خوبی از این بیماری وحشتناک داریم. اگر زود مداخله نمی‌کردیم میلیون‌ها نفر جان خود را از دست می‌دادند.»

رئیس‌جمهوری آمریکا در ادامه گفت: «سال آینده سال بسیار خوبی برای ما خواهد بود. بوئینگ در حال پیشرفت است و آن‌ها توانستند تغییرات بسیاری ایجاد کنند. به آن‌ها تبریک می‌گویم و آن‌ها یکی از بهترین شرکت‌های جهان هستند.»

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها