کد خبر: 416504
|
۱۳۹۹/۰۴/۱۳ ۰۷:۵۴:۰۰
| |

علی ربیعی، سخنگوی دولت:

دولت هیچ تصمیمی بر افزایش قیمت گازوئیل ندارد

سخنگوی دولت گفت: در روزهای اخیر مطالبی مبنی بر افزایش قیمت گازوئیل در فضای مجازی دست‌به‌دست شده و حتی روز و ساعت آن نیز اعلام می‌شود؛ این شایعه در حالی دست‌به‌دست می‌شود که سخنگوی دولت و مسئولان وزارت نفت بر عدم افزایش قیمت گازوئیل تأکید داشته و دارند.

دولت هیچ تصمیمی بر افزایش قیمت گازوئیل ندارد
کد خبر: 416504
|
۱۳۹۹/۰۴/۱۳ ۰۷:۵۴:۰۰

اعتمادآنلاین| سخنگوی دولت کماکان تأکید می‌کند که دولت هیچ بنایی بر افزایش قیمت گازوئیل ندارد.

علی ربیعی سخنگوی دولت گفت: در روزهای اخیر مطالبی مبنی بر افزایش قیمت گازوئیل در فضای مجازی دست‌به‌دست شده و حتی روز و ساعت آن نیز اعلام می‌شود؛ این شایعه در حالی دست‌به‌دست می‌شود که سخنگوی دولت و مسئولان وزارت نفت بر عدم افزایش قیمت گازوئیل تأکید داشته و دارند و در مصاحبه‌های مختلف بارها و بارها این موضوع را متذکر شده‌اند که دولت هیچ بنا و تصمیمی بر افزایش قیمت گازوئیل ندارد.

او گفت: تلاش ‌شایعه‌سازان برای ایجاد تشویش و نگرانی افکار عمومی همچنان ادامه دارد ‌و بر همین اساس، دکتر علی ربیعی سخنگوی دولت در نشست خبری سه‌شنبه 10 تیرماه 99 از آغاز عملیات روانی گسترده‌ای در کشور درخصوص افزایش گازوئیل خبر داد.

ربیعی در آن جلسه توضیح داد: عملیات روانی گسترده‌ای در کشور صورت می‌گیرد؛ نمونه آن را درخصوص قیمت گازوئیل شاهد بودیم که با وجود تکذیب افزایش قیمت باز هم عده‌ای در جهت تخریب هستند.

سخنگوی دولت بیان کرد: اینکه شایعه‌سازان دست برنداشته و همچنان اخبار کذب را انتشار داده و حتی تاریخ و ساعت گران شدن قیمت گازوئیل را اعلام می‌کنند نکته‌ای قابل‌تأمل است.

او گفت: به ‌هر تقدیر، با وجود پیش‌بینی ربیعی از عملیات روانی علیه دولت، داستان‌پردازی‌ها درباره افزایش قیمت گازوئیل کماکان تا امروز ادامه دارد و علیرغم تکذیبیه‌های متعدد، امروز پنجشنبه 12 تیرماه موضوع افزایش قیمت گازوئیل توسط برخی رسانه‌ها در دستور کار بود و مجدد منتشر شد.

منبع: برنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها