محید جلالی:

سپاهان تمام شد ،به شهر خودرو فکر می‌کنیم

مجید جلالی، سرمربی تیم گل‌گهر سیرجان اعتقاد دارد تیمش در بازی با سپاهان بهتر از این تیم عمل کرده است.

سپاهان تمام شد ،به شهر خودرو فکر می‌کنیم
کد خبر: 416538
|
۱۳۹۹/۰۴/۱۳ ۰۹:۳۴:۵۷

اعتمادآنلاین| گل‌گهر سیرجان از جمله باشگاه هایی بود که بابت شیوع ویروس کرونا لطمه زیادی دید. این تیم مسیر خوب و منطقی در پیش گرفته بود اما تعطیلات لیگ همه برنامه های مجید جلالی را بهم ریخت. تا پیش از این آنها در شش بازی آخر خود توانستند میانگین دو امتیاز را کسب کند که این معادلات برای کسب قهرمانی هم کافی است اما آنها در بازگشت به ادامه لیگ برتر، مقابل سپاهان شکست دو بر صفر را تجربه کردند. جلالی در این مورد گفت: «بازی قبراق و سرحالی را از سوی هر دو تیم دیدیم. هرچند من فکر می‌کنم تیم ما بهتر از میزبان عمل کرد چون ما چند فرصت عالی برای گلزنی داشتیم اما آن را از دست دادیم. در حالت کلی، نکات زیادی از این دیدار وجود داشت که باید در موردش صحبت شود.»

سرمربی گل‌گهر اضافه کرد: «اول اینکه ما گل زودهنگامی خوردیم. اگر آن گل پیش نمی آمد، شاید می توانستیم خیلی زود کنترل بازی را در دست بگیریم و کارهای تاکتیکی و فنی بیشتری انجام بدهیم. در ثانی، برای من از این بازی حسرت هایی به وجود آمد که نمی توانم به راحتی از آن عبور کنم به خصوص که ما در طول این دیدار حداقل سه فرصت بسیار خوب گلزنی داشتیم و یک صحنه مشکوک پنالتی را رقم زدیم. با این حال فکر می‌کنم آمارمان در زمان حمله بهتر از حریف بود و اگر خوش شانس بودیم حتی توانایی کسب برد داشتیم اما بازی را واگذار کردیم. این نتیجه پایان هفته بیست و دوم برای ماست ولی باور داریم که کارمان در لیگ هنوز تمام نشده و به دیدار مقابل شهرخودرو فکر می‌کنیم. این بازی به پایان رسیده و دیگر نمی‌شود به گذشته بازگشت.»

جلالی در نهایت گفت: «من معتقدم قبل از شروع تعطیلات لیگ، تیم من بسیار خوب و عالی فوتبال بازی می کرد و البته نتایج بسیار خوبی می‌گرفتیم اما حالا شرایط تغییر کرده و می‌بینید که افت بدنی را در ساق بازیکنان همه تیم ها شاهدیم اما ما هرچه زودتر باید به دورانی برگردیم که روی زمین فوتبال خوب و رو به جلو را انجام می دادیم. من همچنان از بازیکنانم رضایت کامل دارم. اگر بتوانیم هرچه زودتر به شرایط قبل از تعطیلات لیگ برگردیم، بدون تردید همان تیم گل گهر جذاب و هیجان انگیزی می شویم که هر بیننده‌ای از تماشای دیدار هایش لذت ببرد.»

منبع: خبرآنلاین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها